Oberheim Matrix 1000

Status
Please reply by conversation.
Je had al een PB voordat ik hier postte op je reactie, dus ik begrijp jouw negatieve reacties niet in dit topic.
Misschien kan een mod ze weghalen?

Nee gewoon laten staan als het kan !
Ik heb iets wat je zocht ! maar je wilt een ding van 30 jaar oud in nieuwstaat ! en ik moet zeggen dat fotos de staat van het toestel niet helemaal goed weer geven...behoorlijk wat rack rash maar wat maakt dat nou uit !
Dat ik je mafkees heb genoemd neem ik terug ! ben ik zelf wel namelijk :)
Succes met je speurtocht......

Je wilt een ding van 30 jaar oud in nieuwstaat !
Succes met je speurtocht......

En?
Die zijn echt wel te vinden, ik heb er toevallig één.
Die mag weg voor de juiste prijs, compleet gerecapt en nieuwe backup batterij geplaatst.
Kost wat .....maar dan heb je ook wat moois en goeds;)

Heb hier ook genoeg synths staan van 30 jaar oud die er top uitzien vanbuiten én vanbinnen voor normale prijzen, dus ik snap niet dat hier geen punt van gemaakt kan worden.

Had een bericht naar nonklist gestuurd (die verkoopt er ook een), maar krijg er geen reactie op.

Kost wat .....maar dan heb je ook wat moois en goeds

Hoeveel dan ?

Kost wat .....maar dan heb je ook wat moois en goeds

Hoeveel dan ?

Die een bod, als je geen reactie krijgt zit je helaas veeeeeel te laag.
Hij staat overigens nergens te koop, bevalt me nog steeds goed.
Daarom gaat hij ALLEEN voor de juiste prijs weg.

Die van mij verkoop ik niet, maar die ziet er ook nog als nieuw uit. Geen krasje! Zelfs de rackears zien er nog top/nieuw uit, hetgeen bij deze synth vaak niet het geval blijkt te zijn. Meestal zijn die licht beschadigd en serieus verbogen komt ook vrij veel voor. Rackrash komt ook voor, maar hoeft niet. Onberispelijke exemplaren (technisch + optisch) zijn er absoluut te vinden, maar daar wordt vaak wel meer geld voor gevraagd. En normaal betaal je voor een dergelijk exemplaar (veel) meer dan de prijs van 450-550 euro waar jij nu aan zit te denken. Ik denk eerder aan 700-750 euro en indien licht beschadigd 550-600 euro. Waarmee niet uit te sluiten is dat je er uiteindelijk toch een in onberispelijke staat zult vinden voor 500 euro. Maar die kans acht ik niet heel groot en misschien komt die kans ook pas over 5 jaar.

Voor het witte exemplaar wordt iets meer geld gevraagd. Maar het is de vraag of je die geheel onbeschadigd zult vinden, want daarvan is meestal wel iets van witte verf van de frontplaat af waardoor de zwarte onderlaag zichtbaar is. Bij het witte exemplaar zou geen transformator brom voorkomen, maar ik zou dat niet met zekerheid durven te bevestigen.

Succes met verder zoeken...

Waar gaat dit topic nog over? Ik heb een zwart met witte kat. Onbeschadigde oren, zonder uitslag. Brommen doet ze niet, maar spinnen des te meer. Nooit gebaard omdat haar replicator verwijderd is. Gaat niet weg voor minder dan 1500 euro. Net haar 13e verjaardag gevierd. Was heel gezellig.

Het gaat hier om een oberheim matrix 1000 gezocht !

Waar gaat dit topic nog over? Ik heb een zwart met witte kat. Onbeschadigde oren, zonder uitslag. Brommen doet ze niet, maar spinnen des te meer. Nooit gebaard omdat haar replicator verwijderd is. Gaat niet weg voor minder dan 1500 euro. Net haar 13e verjaardag gevierd. Was heel gezellig.

Het asiel zit er vol mee :mega:

Even nog over die beruchte brom... dat is volgens mij meer de behuizing..
Ben wel benieuwd of er werkelijk voorbeelden zijn van zwarte M1000s met een brom in de auiodpath..

Niets bijzonders (met alle respect voor jouw kat!), mijn kat draait op feestjes altijd als DJ...en die gaat niet weg voor minder dan 10.000 euro... ;)
1k0.jpg

Even nog over die beruchte brom... dat is volgens mij meer de behuizing..
Ben wel benieuwd of er werkelijk voorbeelden zijn van zwarte M1000s met een brom in de auiodpath..
Daarvan heb ik weleens gelezen dat de trafo tegen de behuizing staat de resoneren en daarmee dus die brom veroorzaakt. Een stukje brandwerend isolatie er tussen zou dit probleem simpel kunnen verhelpen...

En brom in het audiopath van een M1000 heb ik weleens over gelezen, maar daarvan vraag ik me af of dit echt vaak voorkomt.

Ik heb meerdere white races gehad en ben overgestapt op een black omdat die toch beter staat tussen al mijn andere zwarte modules.
Geen van allen had/heeft een brom al dan in het audiopath.

Er zijn verkopers die tevreden zijn als ze de prijs, die ze voor een apparaat betaald hebben, terug krijgen. Ik ben er zelf ook zo een.

Als je niet investeert in je hardware snap ik niet waarom je er aan zou moeten verdienen. Dat heeft niks meer met liefhebberij te maken, da's pure handel. Verkopers die 'm twee jaar geleden aanbieden op dit forum voor €550 en nu voor €150 #omdathetkan voelen zich nu waarschijnlijk op hun tenen getrapt, het zij zo.

Doe rustig verder, ik ga wat genieten van de Microwave 1A die ik van een vriendelijke Fransman gescoord heb, die ook wist voor hoeveel ze op eBay gaan maar die 'm voor 2/3 van die prijs liet gaan omdat hij die zelf betaald had.

Of van de ESQ-1 met 1280-cartridge waarvoor ik 3dehands wel een hogere prijs betaald heb omdat 'm gereviseerd was. Uiteindelijk ben ik toch nog 2 dagen bezig geweest het toetsenbord volledig te ontleden en te poetsen, omdat dit na betere inspectie gewoon overgeslagen was.

Of van de Polysix die nu even dood staat te wezen onder op't schap.

Het leven is geven en nemen. Voor dat laatste heb ik zeker geduld, maar blijf ondertussen zeker het topic omhoog stampen :).

Status
Please reply by conversation.
Back