Gloomer's eigen draadje..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Gloomer - Take Your Seats (Harrewarre Percussion Cameo) / Hardcore

Jààààà,

Eindelijk is ie er. Een samenwerking met Harrewarre en Gloomer. Harry deed de hardcore percussie en ik heb de rest gedaan.

Opgelet, niet voor gevoelige zieltjes :engel:

Uiteraard bedankt voor eventuele comments !

Hey Harry, de naam The Earf*cker werd niet aanvaard op zowel Soundcloud, als op het originele forum. Daarom heb ik er Harrewarre van gemaakt. Niets persoonlijk dus.

Ik heb al wat opmerkingen gekregen op NFF. Terechte opmerkingen, dus ik ga er nog aan verder werken.

Als jullie nog iets te zeggen hebben over dit nummer : shoot !! ;)

UPDATE :

https://soundcloud.com/gloomer2000/gloomer-take-your-seats-harrewarre-percussion-cameo

Veel koffie drinken vooraleer jullie luisteren :P

Zo klinkt nu veel beter de opbouw ook:halleluja

Ohh maakt niet uit hoor de naam The Earfucker komt soms ook raar over bij sommige mensen
Maar bij Hardcore past het wel als naam
Als ik een volkszanger geweest zou zijn had ik me als artiest
Harry henderson genoemd
tumblr_nb2tpkXlko1ql4e6oo8_r1_250.gif

Ik zit al aan een nieuwe naam te denken
The Productor ofzo ff denken nog haha

The Productor vind ik maar niets als artiestennaam. The Earf*cker is een goede hardcore naam, maar wordt helaas niet overal aanvaard. Dank voor de lovende woorden man.. Ik ben dol op je percussie van mijn nieuwe track. Je hebt dat er goed gedaan, ik zou het niet kunnen. Hoelang precies ben je nu bezig met muziek maken ? ;-)

The Productor vind ik maar niets als artiestennaam. The Earf*cker is een goede hardcore naam, maar wordt helaas niet overal aanvaard. Dank voor de lovende woorden man.. Ik ben dol op je percussie van mijn nieuwe track. Je hebt dat er goed gedaan, ik zou het niet kunnen. Hoelang precies ben je nu bezig met muziek maken ? ;-)

Pfff hoe lang ik muziek maak
van af mijn 6e ging ik spelen met de Casio MT600 keybord van mijn vader die heb ik nog steeds omdat er midi op zit

Toen ging ik op een speelse wijze experimenteren met geluiden opnemen
Bijvoorbeeld een fiets dynamo op een speaker aansluiten en dan op een kleine tape recorder bij de rommelmarkt weg het geluid opnemen en dan weer een wave file er van maken en iets proberen te maken op Fasttracker via ms dos

Ben nu 37 dus ik ben al 31 jaar aan het prutsen als hobby

Maarja het is voor mij vermaak en meer dingen uitvinden die anderen niet juist niet doen in muziek ik ben nooit tevreden met me zelf
En elke dag leren we weer wat zelfs de beste artiest leert elke dag weer iets

20294311_1935827106702462_6984878529486483397_n.jpg

Ik heb me al een tijdje niet meer begeven in het tracks gedeelte van het forum. Blij dat ik vanavond de moeite heb genomen om wat achterstand in te halen. Wat een dikke track weer Jan! :okdan: Ik ben toch duidelijk meer fan van dit soort tracks dan die waarin je de boodschap brengt ;). En ook kuddo's naar Harrewarre uiteraard. Mooie samenwerking.

Pfff hoe lang ik muziek maak
van af mijn 6e ging ik spelen met de Casio MT600 keybord van mijn vader die heb ik nog steeds omdat er midi op zit

Toen ging ik op een speelse wijze experimenteren met geluiden opnemen
Bijvoorbeeld een fiets dynamo op een speaker aansluiten en dan op een kleine tape recorder bij de rommelmarkt weg het geluid opnemen en dan weer een wave file er van maken en iets proberen te maken op Fasttracker via ms dos

Ben nu 37 dus ik ben al 31 jaar aan het prutsen als hobby

Maarja het is voor mij vermaak en meer dingen uitvinden die anderen niet juist niet doen in muziek ik ben nooit tevreden met me zelf
En elke dag leren we weer wat zelfs de beste artiest leert elke dag weer iets

Wow, imposant. Ik kon wel zien aan je flp dat je al jàren bezig bent met muziek. Proficiat man. We krijgen overal goeie commentaren op verschillende fora, maar iemand zei dat de kicks meer "laag" mochten hebben. Is ook een visie hé ? Cheers bud ! ;)

Ik heb me al een tijdje niet meer begeven in het tracks gedeelte van het forum. Blij dat ik vanavond de moeite heb genomen om wat achterstand in te halen. Wat een dikke track weer Jan! :okdan: Ik ben toch duidelijk meer fan van dit soort tracks dan die waarin je de boodschap brengt ;). En ook kuddo's naar Harrewarre uiteraard. Mooie samenwerking.

Dag dokter, ik ben blij je nog eens te zien. Dikke track ? Dank je wel makker, was uiteraard ook de bedoeling die zo te maken. Dus, mijn tracks met een boodschap hoor je niet graag ? Hier zit ook thans een boodschap achter hé ? Hier de SC comment :

Check your reality, things may not be right. Take a seat and watch the Signs flying by.. Welcome to the matrix.
, daarom "Take Your Seats" :P

Ja, veeeeeel lof naar Harry, hij kan er wat van !

Bedankt voor je warme woorden, Bob, ze doen me goed ! :okdan:

Bedankt van Lansberg!!!
En jij ook bedankt gloomer!!

Maar Jan ik wil het project wel verder voor je pimpen met de laag kicks enz enz extra breaks?

Ik had het op de mail al in het chinees vermeld over de kick dat je hem nog wat meer boost moest geven maar jij hebt die plugins niet zo doende je hebt wel een bas boost van fruity loops
Of download bass landscapes vst is gratis

http://www.vst4free.com/free_vst.php?id=1147

dank je voor de link Harry, maar ik ga hem niet gebruiken. Ik ga je de WAV-file doorsturen, dan maken we er een Harrewarre edit van. Hou je pm in het oog ;)

Hey luitjes,

Harry heeft "Take Your Seats" onder handen genomen. Hij heeft hem ge-remasterd. Maar ik heb nu beiden vergeleken op verschillende media en ik vind mijn versie nog altijd beter, hij klinkt niet zo dof, en Harry zijn versie, daar "verdwijnen" verschillende geluiden. Daarom ga ik het houden op mijn versie, gemasterd met Ozone.

Hier kun je Harry zijn versie horen, bedankt makker :

GLOOMER - THE ODD ONE OUT / TRANCE

So, if you believe you live in a matrix, you're the odd one and you have to get out. Fortunately we know better then this. Keep fighting for justice.. Damn those Illuminati and The Elite !! Track made in FL-studio 12.5, enjoy ! :)

Laat me maar eens weten wat jullie ervan vinden..

Met dank !! :okdan:

Gloomer zit al meer dan 11 jaar op dit forum.. Hij heeft al meer dan 4600 berichten gepost, waaronder 99% feedback op andere nummers.

DAT VERDIENT EEN BLOEMETJE :D

en een feedbackje terug ajb ! :dj:

Waarom deze post ? Omdat ik steeds wil bijleren en ik weet dat hier profs zitten die me daarbij kunnen helpen. Maar helaas.. Een eigen draadje was geen goed idee blijkbaar. :stupid

Lekker pakkend nummer weer Jan. Tjee wat ben je productief. Ik heb zelfs door mijn werk nauwelijks tijd om achter de toetsen te kruipen, maar als ik je zo bezig hoor dan inspireert me dat om daar toch weer wat tijd voor vrij te maken.

Hey, dank je wel voor de lovende woorden Art. Blij dat ik je inspiratie geef. Nou, mijn productiviteit.. iedereen weet ondertussen dat ik ziek thuis zit en al de tijd van de wereld heb om muziek te maken. Ik zou niet weten wat doen anders.. En produceren verlost mijn brein van alle negativiteit die er zich afspeelt. Wist je vast wel.

Ik hoop dat je wat meer tijd vindt om muziek te maken, van harte.

Groetjes,

Gloomy 8)

GLOOMER - YOU HELP ME DOWN / DARK DUBSTEP

Sometimes, certain people appear in your life, out of the blue. They want to be your friend. But after a while you feel very bad with their company. Slowly they infiltrate in your existence and slowly they make you feel rotten. Beware, because they are Illuminati (Elite) and they just want to see you suffer and die slowly. A dark dubstep track made in FL-studio 12.5. Please enjoy !

Weer een andere stijl van Gloomer, wat vinden jullie ervan ?

Dank bij voorbaat ! 8)

GLOOMER - YOU HELP ME DOWN / DARK DUBSTEP

Weer een andere stijl van Gloomer, wat vinden jullie ervan ?

Dank bij voorbaat ! 8)

Als het niet mooi is zeg ik het ook maar dit klinkt wel lekker !!
Deze klinkt echt vet gloomer netjes mooie opbouw veel afwisseling
Percussie is ok mooi met de beat samen
Vind deze mooiste wat je tot nu toe gemaakt hebt!!
:okdan::luv:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back