Gloomer's eigen draadje..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Dat had ik vandaag ook met het laatste waar je het over had harrewarre.
Gisteren een nieuwe track afgemaakt en vandaag weer eens geluisterd.
Toch nog een effect en subtiele automation toegevoegd.

haha precies!!! Dan ben ik niet de enige LOL

in het verleden op bed kreeg ik zelfs onverwachtse inspiraties en ging ik in mijn onderbroek toch nog stiekem ff snel achter de pc zitten omdat ik bang was dat ik het idee kwijt zou hebben na de volgende dag
Tja wij gekken konden vroeger het beste elec muziek maken
de chinezen dachten gelijk we maken een 808 voor die Nederlandse hippies

Haha jammer dat ze nog geen data stekker hebben die je in je hazzes kan drukken om de muziek in je brain hoort te uploaden
Hahaha ja ik weet ben een gekke Nederlander met hippie taal die normaal leeft maar anders denkt

Ach vroeger was het erger de LSD hippies in een kraak pand in de onderbroek voor een muur met kabels en hardware te prutsen om een mooie SFX te maken

Deze is zeker wel goed man!
Ik ben niet zo thuis in de bende van waar we het niet over gaan hebben...
Maar de track smaakt als zoute koek!

wow....dit vind ik tot nu toe het beste wat ik van jou ken Gloomer...superdik!

NICE :D:D

En dit is bijna de mooiste feedback die ik ooit kreeg :)
Dank je wel hiervoor, 1NC1N, apprecieer het van harte..

Heb het je al gezegd: jij maakt ook heel erg goeie muziek !

:luv:

:okdan:

Gloom

Netjes hoor gloom? Maar op een duur wordt het te druk vind ik hoor?

Lieve Harrewarre :D

Ik heb je bericht meermaals gelezen, en heb het tot me laten doordringen, maar je kent Gloomer ondertussen hé, die zijn muziek is héél erg druk, maar 1 of 2 breaks maximum. Ik heb ook verschillende keren het nummer herbeluisterd en eerlijk gezegd : ik hou van deze structuur, dus daar ga ik niets meer aan veranderen. Feitelijk heb ik hem zo vaak beluisterd, dat ik hem goed vind zoals ie is. Maar dank je wel makker, ik apprecieer je feedback :)

Deze is zeker wel goed man!
Ik ben niet zo thuis in de bende van waar we het niet over gaan hebben...
Maar de track smaakt als zoute koek!

Dit is heel erg mooie kritiek Tragma, ik ben blij dat jij hem zo goed vindt.. Dank je wel man :okdan:

losbarsten aan 02:30 klinkt lekker
String-achtige melodie die erna komt vindt ik veel te melig , alsof de melodie de boodschap wil overbrengen ' We finally made it ' !
Een beetje de antithesis van jouw voornaamste inspiratie bron .
Kritiek is niet slecht bedoeld :)

Ik vind hem ook goed! In Nederland hadden we Mink K. (Kok voor de insiders) en zijn vader was van de AIVD afdeling Gladio. Mink had de beschikking over enorme ladingen NAVO-wapens en hij zit levenslang uit in Thailand dacht ik. Het “We finally made it” gevoel krijg ik ook een beetje... maar dan in de goede zin van het woord: het kan kort of lang duren maar het goede zal het kwaad altijd overwinnen!

losbarsten aan 02:30 klinkt lekker
String-achtige melodie die erna komt vindt ik veel te melig , alsof de melodie de boodschap wil overbrengen ' We finally made it ' !
Een beetje de antithesis van jouw voornaamste inspiratie bron .
Kritiek is niet slecht bedoeld :)

Dank je wel, tall lad.. bedankt voor je bezoekje ! :)

Ik vind hem ook goed! In Nederland hadden we Mink K. (Kok voor de insiders) en zijn vader was van de AIVD afdeling Gladio. Mink had de beschikking over enorme ladingen NAVO-wapens en hij zit levenslang uit in Thailand dacht ik. Het “We finally made it” gevoel krijg ik ook een beetje... maar dan in de goede zin van het woord: het kan kort of lang duren maar het goede zal het kwaad altijd overwinnen!

Dank je wel Dianne, fijn dat je weer langskomt.. ;)

Prima te verdragen!

Het einde.. Tja het is 'n einde... :-D

Dank je wel Bohemen, doet deugd ! :)

Het einde, hopelijk begrijpt iedereen het. 8~

Gloomer - Down Down (Manducator Cameo) / hulp nodig

First of all, I wanna thank Dirk Manducator for the set-up. Gloomer did the rest. A track about fighting the Elite. They must go down, because they are committing murder.. Geo-engineering, creating hurricanes, tsunami's, poison our food, water and air.. melting ice, floods, etc.
This track is NOT finished yet, I still need some advice to make it better.. And how I can improve myself to become a better producer. The vocals in the beginning and the end, are Gloomer's voice ;-) Enjoy and Peace !
:)

Wat denken jullie ervan ? Wat kan er beter ?

Met dank ! :P

Down Down

Down Down

Goede track! Je stem vind ik niet super, maar ik zou de track eigenlijk zo laten als 'ie is 8)

Goede track! Je stem vind ik niet super, maar ik zou de track eigenlijk zo laten als 'ie is 8)

Thanks a lot Peter, super van je !! :)

De melodie van 1:13 t/m 1:25 vind ik iets te Efteling achtig. Verder heeft de track wel apart sfeertje.

Efteling :peukie:

GRAPPIG, maar wel heel heel erg bedankt makker :)

Is dat trouwens een echte 303 of is het een clone?

Hey Peter, deze komt nog van ABL2 (ABL3 is ook al uit), geen hardware meer voor Gloomer 8)

EDIT : V3 online, thanks to the people on different fora. That annoying arp at 0.55 got automated by a guitar effect and a bit crusher. I replaced the 303 by a bass line. I put some effects on the vocals, used more glitches, and filled the first 20 seconds with an extra riser and growl. If this isn't some nice feedback, thanks folks :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back