Gloomer's eigen draadje..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
" Nu begin ik er stilaan genoeg van te krijgen, ik dénk dat ie af is. "
Wat een mooie zin ook weer,
en die sax,
dikke duim omhoog wederom!

Hey Tragma, dank je wel voor die dikke duim man, doet deugd te lezen zo vroeg op de ochtend :P

IK heb mcdjan007 een pm gestuurd voor die zangeres.. Als ik geen antwoord krijg binnen de enkele dagen, dan beschouw ik de track als zijnde af en dan gaat er ook een filmpje geupload worden op Youtube.

Hier nog even de link voor de mensen die niet weten over welke track het gaat :

Ah, ze willen hem ook al remixen 8~

Thnx Tragmadat, dikke duim terug man :okdan:

Zo luitjes, na een paar aanpassingen is ie af, ik heb er een watermerk aan toegevoegd omdat ie zal verkocht worden op Nonsense part 3.

Geniet ervan :

Allen bedankt voor de steun en hulp, gracias amigo's..

Let's Salsa :okdan:

Om dat uit jouw "pen te lezen", is dat een hele eer. Dank je wel Lebard Guan, van harte.. je maakt me blij. :halleluja
Het mag gezegt worden vind ik .
Goed is goed en slecht is slecht.
Zal ik eens een woordje doen met Virgin of EMI, gewoon om te kijken wat zij ervan vinden .
Eerst alles registreren bij Buma-Stemra of Sabam , irsc codes .
Die code wordt gebrand op een eventuele CD .
Zeg het maar wat jij wil , ik zit aan de bron .
Mvg

Hey hey,

Daar moet ik nog eens goed over nadenken.. :P
Alleszins heel hartelijk bedankt !
Maar ik moet nog een paar dingen opzoeken, zoals :

* wat kost me Sabam ?
* Welke nummers moet ik laten registreren, welk genres ?
* Wat gaat er gebeuren, eenmaal EMI en Virigin akkoord gaan ?
* Wat zijn de voordelen ?
* Wat zijn de nadelen ?

Enz.. enz..

Misschien weet jij al een antwoordje op bepaalde vragen, ik kijk uit naar je antwoord.

Bedankt nogmaals en groetjes,

Gloom.

Hey hey,

Daar moet ik nog eens goed over nadenken.. :P
Alleszins heel hartelijk bedankt !
Maar ik moet nog een paar dingen opzoeken, zoals :

* wat kost me Sabam ?
* Welke nummers moet ik laten registreren, welk genres ?
* Wat gaat er gebeuren, eenmaal EMI en Virigin akkoord gaan ?
* Wat zijn de voordelen ?
* Wat zijn de nadelen ?

Enz.. enz..

Misschien weet jij al een antwoordje op bepaalde vragen, ik kijk uit naar je antwoord.

Bedankt nogmaals en groetjes,

Gloom.
Beste ,
Eigenlijk is het heel simpel en kost niks .
Eigen Nummers opsturen naar SABAM via internet , CD enz...
Indien goedgekeurd krijg je een rode stempel met de code .
Genre is niet van belang maar dit ligt aan de platenfirmas, ik beslis daar niet over.
Voordeel is 50 - 50 procent, dus elk zijn deel , zo werk ik ook .
Nadeel, geen verkoop , geen centen , logisch hé.
mvg

hey hey, thanks voor de reply.

Ik heb me geregistreerd, en 1 nummer beschermd, namelijk mijn laatste. Ik krijg geen rode stempel, maar wel twee unieke code's, is dit goed zo ?

Samenvatting Gloomer - Crisis De Octubre
Genre compositie
Totale grootte 7489480
Depot datum 6/12/2017 4:21:54 AM
Bestanden 1
# 1
- Bestandsnaam Gloomer - Crisis De Octubre.mp3
- Bestandsgrootte 7489480
- SHA A9728408ADB5776B3009154FEBB0D1FB6EFA9B7F6CF3A245ED1CDC1F05FF6AF0
- MD5 BDB3616A33A285D814F670C2AF229D18
- Datum 6/12/2017 4:24:47 AM
- Verlenging mp3
Co-auteurs 0

Het kost wel 30 euro om je te registreren voor een periode van 5 jaar, iedere verlenging kost 10 euro per jaar.

Wat denk je, is dit genoeg om verder te kunnen met EMI en VIRGIN ?

We zullen eens luisteren bij emi of virgin.

mvg

prima, ik ben benieuwd, thnx alvast !! Gloom. :okdan:
Ik probeer het, als het niet lukt dan is dat jammer, de platenbazen zijn niet meer zoals vroeger, ik kan daar ook niks aan doen .
Vraag eens de ISRC code en stuur het naar sismuziek1@gmail.com.
Ook jou nummer even doorsturen via mijn mail adres of nog beter WAV formaat via Wetransfer.
mvg

prima, ik ben benieuwd, thnx alvast !! Gloom. :okdan:

Tja, het is wel afwachten of je hiervan niet inspiratie krijgt voor een nieuw project! Er zullen vast ook conspiracy theorieën over Virgin en Emi rondgaan...... 8)

:W Cheers

Ik probeer het, als het niet lukt dan is dat jammer, de platenbazen zijn niet meer zoals vroeger, ik kan daar ook niks aan doen .
Vraag eens de ISRC code en stuur het naar sismuziek1@gmail.com.
Ook jou nummer even doorsturen via mijn mail adres of nog beter WAV formaat via Wetransfer.
mvg

Thnx !

Ik heb een code aangevraagd via Simim, ik wacht op de formulieren.
De track stuur ik je zodadelijk via Onedrive... per pb.

Groetjes,

Gloom

Tja, het is wel afwachten of je hiervan niet inspiratie krijgt voor een nieuw project! Er zullen vast ook conspiracy theorieën over Virgin en Emi rondgaan...... 8)

:W Cheers

Haha Bohemen, ik hou wijselijk mijn mond deze keer 8)

Gloomer - We Want Your Eye, hulp nodig / EDM

Ik ben er zelf niet zo tevreden over..
Wat denken jullie dat er beter kan ?

Dank bij voorbaat !

Gloom

Sometimes, when you're going to a concert or so, you're being approached by a dark figure, he wants you to join the Church of Scientology or some other dark organisations such as the Illuminati, they want to recrute you. Mostly the victims are very young people.

Moeilijk zeg, het nummer heeft wel wat, beetje early rave. snap ook wel dat je er niet tevreden mee ben. Het intro twijfel ik aan of dat wel de juiste aanzet geeft voor de track. Het vrij korte loopje wat op 1:30 inkomt en regelmatig terugkomt ben ik ook nog niet uit want hij trekt wel alle aandacht weg van andere toffe elementen. Misschien kan de hooversound die op het stuk na de break komt eerder al een plek krijgen? Eigenlijk denk ik dat de songstructuur gewoon nog wat aandacht verdient maar dat is mijn sterkste punt ook niet dus daar gaan we maar geen advies op geven.:P

Gloomer - We Want Your Eye, hulp nodig / EDM

https://soundcloud.com/gloomer2000/gloomer-we-want-your-eye
https://soundcloud.com/gloomer2000/gloomer-we-want-your-eye

Ik ben er zelf niet zo tevreden over..
Wat denken jullie dat er beter kan ?

Ik heb heb hem net ff geluisterd
Gelijk in het begin dat melodietje waar dat sfx effect achtige in zit
vind ik persoonlijk niet echt goed passen
Voor de rest vind ik er een leuke opbouw in zitten
elke keer hoor ik weer leuke melodietjes ophoog komen
Ik vind de bas loop zelf persoonlijk ook meer naar het engelse rave style van vroeger klinken

Moeilijk zeg, het nummer heeft wel wat, beetje early rave. snap ook wel dat je er niet tevreden mee ben. Het intro twijfel ik aan of dat wel de juiste aanzet geeft voor de track. Het vrij korte loopje wat op 1:30 inkomt en regelmatig terugkomt ben ik ook nog niet uit want hij trekt wel alle aandacht weg van andere toffe elementen. Misschien kan de hooversound die op het stuk na de break komt eerder al een plek krijgen? Eigenlijk denk ik dat de songstructuur gewoon nog wat aandacht verdient maar dat is mijn sterkste punt ook niet dus daar gaan we maar geen advies op geven.:P

Thanks mcdjan007, dus de intro aanpassen, loopje van 1:30 veranderen.. die hooversound die begint eigenlijk al in't begin als je goed luistert... structuur wat aanpassen, hier kan ik wat mee, dank je wel :okdan:

Ik heb heb hem net ff geluisterd
Gelijk in het begin dat melodietje waar dat sfx effect achtige in zit
vind ik persoonlijk niet echt goed passen
Voor de rest vind ik er een leuke opbouw in zitten
elke keer hoor ik weer leuke melodietjes ophoog komen
Ik vind de bas loop zelf persoonlijk ook meer naar het engelse rave style van vroeger klinken

Thanks makker, ik zal eens kijken naar dat melodietje, al ben ik niet zeker welke je bedoelt..
Thanks voor de leuke feedback, greetz man, Gloom

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back