Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Het mag gezegt worden vind ik .Om dat uit jouw "pen te lezen", is dat een hele eer. Dank je wel Lebard Guan, van harte.. je maakt me blij.![]()

Beste ,Hey hey,
Daar moet ik nog eens goed over nadenken..
Alleszins heel hartelijk bedankt !
Maar ik moet nog een paar dingen opzoeken, zoals :
* wat kost me Sabam ?
* Welke nummers moet ik laten registreren, welk genres ?
* Wat gaat er gebeuren, eenmaal EMI en Virigin akkoord gaan ?
* Wat zijn de voordelen ?
* Wat zijn de nadelen ?
Enz.. enz..
Misschien weet jij al een antwoordje op bepaalde vragen, ik kijk uit naar je antwoord.
Bedankt nogmaals en groetjes,
Gloom.
Samenvatting Gloomer - Crisis De Octubre
Genre compositie
Totale grootte 7489480
Depot datum 6/12/2017 4:21:54 AM
Bestanden 1
# 1
- Bestandsnaam Gloomer - Crisis De Octubre.mp3
- Bestandsgrootte 7489480
- SHA A9728408ADB5776B3009154FEBB0D1FB6EFA9B7F6CF3A245ED1CDC1F05FF6AF0
- MD5 BDB3616A33A285D814F670C2AF229D18
- Datum 6/12/2017 4:24:47 AM
- Verlenging mp3
Co-auteurs 0
Ik probeer het, als het niet lukt dan is dat jammer, de platenbazen zijn niet meer zoals vroeger, ik kan daar ook niks aan doen .prima, ik ben benieuwd, thnx alvast !! Gloom.![]()
prima, ik ben benieuwd, thnx alvast !! Gloom.![]()

CheersIk probeer het, als het niet lukt dan is dat jammer, de platenbazen zijn niet meer zoals vroeger, ik kan daar ook niks aan doen .
Vraag eens de ISRC code en stuur het naar sismuziek1@gmail.com.
Ook jou nummer even doorsturen via mijn mail adres of nog beter WAV formaat via Wetransfer.
mvg
Tja, het is wel afwachten of je hiervan niet inspiratie krijgt voor een nieuw project! Er zullen vast ook conspiracy theorieën over Virgin en Emi rondgaan......
Cheers

Sometimes, when you're going to a concert or so, you're being approached by a dark figure, he wants you to join the Church of Scientology or some other dark organisations such as the Illuminati, they want to recrute you. Mostly the victims are very young people.

Gloomer - We Want Your Eye, hulp nodig / EDM
https://soundcloud.com/gloomer2000/gloomer-we-want-your-eye
https://soundcloud.com/gloomer2000/gloomer-we-want-your-eye
Ik ben er zelf niet zo tevreden over..
Wat denken jullie dat er beter kan ?
Moeilijk zeg, het nummer heeft wel wat, beetje early rave. snap ook wel dat je er niet tevreden mee ben. Het intro twijfel ik aan of dat wel de juiste aanzet geeft voor de track. Het vrij korte loopje wat op 1:30 inkomt en regelmatig terugkomt ben ik ook nog niet uit want hij trekt wel alle aandacht weg van andere toffe elementen. Misschien kan de hooversound die op het stuk na de break komt eerder al een plek krijgen? Eigenlijk denk ik dat de songstructuur gewoon nog wat aandacht verdient maar dat is mijn sterkste punt ook niet dus daar gaan we maar geen advies op geven.![]()
Ik heb heb hem net ff geluisterd
Gelijk in het begin dat melodietje waar dat sfx effect achtige in zit
vind ik persoonlijk niet echt goed passen
Voor de rest vind ik er een leuke opbouw in zitten
elke keer hoor ik weer leuke melodietjes ophoog komen
Ik vind de bas loop zelf persoonlijk ook meer naar het engelse rave style van vroeger klinken