Gloomer's eigen draadje..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Superknappe commentaar spdk, ik ben je erg dankbaar voor te luisteren en de mooie comment.. fijne avond nog, cheers :okdan:

Sorry dat ik geen uitgebreid commentaar geef, maar ik zou niet weten wat ik er aan toe moet voegen. Het is gewoon prima zo en superknap inderdaad :)

Hey Ranger, thanks a lot man.. apprecieer het van harte.. Heb ook een paar nummers van jou gehoord op SC, zitten echt wel heel erg vette dingen tussen. Blij dat je mijn plaat goed vindt, top van je ! :okdan:

Gloomer - Mind Reading Flies (WIP)

Call me crazy, but I'm sure flies can "read" minds. F.e. when you take a fly catcher, all flies disappear.. Even when you look at them, they will fly away. A work in progress, so I need all the help I can get. Please let me know what you think I can do better. Made in FL-studio 12. Please enjoy and peace. Gloomer

Veelal gemaakt met mijn nieuw speeltje : Waves' Codex

Wat kan er beter ajb ?

Ze zeggen dan dat er geen markt voor is .
mvg

Dat zeggen ze allemaal
en nemen niet eens snel meer de moeite om een feedback te geven

Wees slim als iemand al een samenwerking vbij een label kan je als
beginnend artiest of zoekende ervaren producer die nog niet serieus genomen word bij een label ?
het beste samen AKA nummer gaan maken en dan uitbrengen
vaak wordt een track dan ook 10x beter

Een release is nu meer de eer en als je een goeie release hebt ?
krijg je misschien de kans om op een feest te draaien waar nu het geld in zit
en de EER natuurlijk wat het belangrijkste is

En je kan zelf ook een label maken bijvoorbeeld op bandcamp alleen de kunst is om het te promoten aan de luisteraars zo dat je echt gehoord wordt op de weerled

Zou kunnen dat ik onzin praat dat is gemoon mijn mening en gevoel hoe het nu gaat

Alle labels werken tegenwoordig samen bijv Art of dance alles wat je naar andere labels stuurt komt daar uiteindelijk terecht

Ik krijg ook altijd van die berichten :

Hoi,

Bedankt voor het doorsturen.

Gloomer - Mind Reading Flies (WIP)Call me crazy, but I'm sure flies can "read" minds. F.e. when you take a fly catcher, all flies disappear.. Even when you look at them, they will fly away.

Uit onderzoek is gebleken dat het neurologisch systeem bij insecten zo complex kan zijn, dat deze even intelligent als grotere zoogdieren kunnen zijn. Het formaat maakt niet uit.

Zelf sla ik als grote dierenliefhebber trouwens nooit vliegen, wespen of andere insecten dood. Maar vang ze eenvoudig met een glas en een ansichtkaart en laat ze buiten weer los.

Vaak praat ik ook tegen dieren en zelfs tegen de insecten in mijn huis (als ik alleen ben) en ik beeld me in dat ze luisteren (ze kunnen lage frequenties waarnemen). Ik speel ook met mijn muisaanwijzer met vliegen, wanneer ze gefascineerd door mijn beeldscherm raken. En ze worden vaak zo tam, dat ik ze gemakkelijk kan vangen.

Of ze mijn gedachten kunnen lezen, betwijfel ik echter..

Het muziekje vond ik lekker en opzwepend! En ik hoop dat er niet teveel vliegen voor zijn vermoord.. :-)

Het muziekje vond ik lekker en opzwepend! En ik hoop dat er niet teveel vliegen voor zijn vermoord.. :-)

Haha, dank je wel Bohemen. Ai, jawel, bij mij moeten de vliegen er steeds aan geloven.. Ik haat die pestkopjes. Ze zitten steeds aan mijn lijf.. Misschien moet ik me eens wat meer wassen :dubbel:

@harrewarre : thanks man !!

Ze zitten steeds aan mijn lijf.. Misschien moet ik me eens wat meer wassen :dubbel:

@harrewarre : thanks man !!

Je moet ze gewoon zeggen dat ze dat niet moeten doen, vangen en buitenzetten..
Werkt bij mij perfect! :doei:
Zelfs die lastige mug, zit bij mij 's ochtends weer te bedelen of ie weer naar buiten mag.. :-)

Of ben je een illumatie, die dit soort onmisbare dieren probeert te vernietigen..... :-P

haha, lol.. Erger als Illuminati, vroeger pleegde ik wel eens hun vleugels uit te trekken en hen te zeggen : "ga maar te voet naar huis"... Karma mijn beste, karma.. Ik krijg het terug in mijn gezicht gesmeten :engel:

goeie titel!! en weer heerlik om te luisteren, goed, zeer goed gekozen geluiden. loopt erg lekker, uitdagende dynamiek. lekkere, stomende ritmes. strakke breaks. (over mind reading flies V2, dus...)
die vlieggeluiden! met die piep, werkt erg goed.
kortom; enthousiast.

coole feedback Arjan, dank je wel makker.. Doet erg deugd om te lezen.

Ik krijg geen negatieve opmerkingen meer, dus ik hou de WIP voor bekeken en ga er een nieuwe track van maken. Nogmaals bedankt en tot schrijfs :okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back