Gloomer's eigen draadje..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik had nog een paar keer naar je breadshop geluistert, dat melodietje blijft wel hangen zeg, ik kom er niet vanaf.

Hey, hoe leuk om te lezen man, dank je wel, maar qua melodie gaat alle eer naar Damyx, ik vond hem ook zo goed dat ik er een volledige track wou van maken. :okdan:

Hey thanks Harrewarre, cool van je om te feedbacken..

Maar wat bedoel je met Lethal Industry synth ? Ik ken die niet eens, laat staan dat ik daar geluiden van gebruik.. De meeste geluiden die je hoort zijn Predator 2, Blue 2 en Omnisphere 2.. Weird ;)

Deze bedoel ik gloomer bij jou op 1.46 je kent hem nu vast wel

Thanks ! Ja, ik ken hem nu.. maar hij is gemaakt in Omnisphere 2, en ik denk niet dat Tiesto deze vst gebruikt.. Is toch niet erg man dat dit geluid meerdere keren wordt gebruikt.. ? Ik vind hem vet klinken. 8~

@Burned Desire: Aparte track!

Ik twijfel of ik de lead die op 1.15 erin komt mooi vind... Maar misschien past het ook wel... Tussen 1.45 en 2.15 raak ik de tel een beetje kwijt, weet niet of het helemaal synchroon loopt. Maar misschien ligt dat aan mij of was dat de bedoeling.. :-)

Thanks ! Ja, ik ken hem nu.. maar hij is gemaakt in Omnisphere 2, en ik denk niet dat Tiesto deze vst gebruikt.. Is toch niet erg man dat dit geluid meerdere keren wordt gebruikt.. ? Ik vind hem vet klinken. 8~

Jawel j hij is idd wel goed om te gebruiken
Nee denk ik ook niet
ze staan trouwens op veel plugins
Ze zullen er wel een preset van gemaakt hebben van deze synth

Aangezien er weer zo weinig interesse is, zal ik weer een nieuw trackje plaatsen :

Gloomer - Craving For Grief / DARK AMBIENT

Ambient, met leuke geluiden en een leuke gitaar.. Redelijk duister, dat wel.

Enjoy ! :)

Het is hier maar stilletjes :Z

Misschien een goed idee om eens te luisteren naar bovenstaande ambient track.. en me van commentaar te voorzien. :P

Dank bij voorbaat ! :eureka:

Na hem helemaal te hebben beluisterd hier mijn becommentarialisatie!

Doseer de galm wat meer, geef het wat meer ruimte allemaal, meer percussiedingetjes
Maar ik grok hem zeker wel, die gitaar is een sample neem ik aan?
Whatever :okdan:

Aangezien er weer zo weinig interesse is, zal ik weer een nieuw trackje plaatsen :

Gloomer - Craving For Grief / DARK AMBIENT

Ambient, met leuke geluiden en een leuke gitaar.. Redelijk duister, dat wel.

Enjoy ! :)

Sorry voor de late reactie
Ik vind deze track wel redelijk in de buurt komen van die Industrial ambient track van Von Naphoven

Ik weet bijna wel zeker dat die sound gitaar geen standaard Sample of VST plugin is
Ik hoor het gelijk aan die gevoelige snaren van de gitaar dat ik me niet kan voorstellen dat dit een sample is

Alleen vind de flow echt lang duren
wat ik meer hoor hier met ambient tracks hier van mensen dat de spanning er snel af is na een tijdje luisteren
Maarja alles mag ok vind ik
kijk maar naar de track van Phil Collins - In The Air Tonight die gaat ook op het einde pas echt los met de drums
Heeft denk ik ook met mijn eigen smaak te maken en dat het zo hoort met dit soort muziek heb er ook weinig verstand van

Die beat zou ik wat meer uitbouwen bijvoorbeeld later de beat meer laten knallen met wat percussie waar meer laag in zit
Bijv een goeie harde drum beat er door

Na hem helemaal te hebben beluisterd hier mijn becommentarialisatie!

Doseer de galm wat meer, geef het wat meer ruimte allemaal, meer percussiedingetjes
Maar ik grok hem zeker wel, die gitaar is een sample neem ik aan?
Whatever :okdan:

Hey Tragma, hartstikke bedankt voor deze super feedback.
Ja hoor, de gitaars zijn 2 samples die af en toe door mekaar lopen, ik heb ze wel gekocht uiteraard.
Meer percussie, mmm, dat is écht niet mijn bedoeling geweest, maar thanks anyhow !

Cheers bud ! :luv:

Sorry voor de late reactie
Ik vind deze track wel redelijk in de buurt komen van die Industrial ambient track van Von Naphoven

Ik weet bijna wel zeker dat die sound gitaar geen standaard Sample of VST plugin is
Ik hoor het gelijk aan die gevoelige snaren van de gitaar dat ik me niet kan voorstellen dat dit een sample is

Alleen vind de flow echt lang duren
wat ik meer hoor hier met ambient tracks hier van mensen dat de spanning er snel af is na een tijdje luisteren
Maarja alles mag ok vind ik
kijk maar naar de track van Phil Collins - In The Air Tonight die gaat ook op het einde pas echt los met de drums
Heeft denk ik ook met mijn eigen smaak te maken en dat het zo hoort met dit soort muziek heb er ook weinig verstand van

Die beat zou ik wat meer uitbouwen bijvoorbeeld later de beat meer laten knallen met wat percussie waar meer laag in zit
Bijv een goeie harde drum beat er door

Hey Harrewarre, thanks voor deze leuke feedback man.. Jawel hoor, zoals ik daarnet al zei : de gitaren zijn samples, gekochte. De flow is inderdaad lang, maar dat was eiegnlijk wel de bedoeling. Wat de bedoeling niet is, is er extra percussie of een harde drum ertussen te steken, want dan is het geen ambient meer. Maar je opmerkingen doen me veel plezier, laat maar komen, haha 8~

GLOOMER - DEMONIA (heb professionele hulp nodig)

Hey forum luitjes,

Ik ben bezig aan een nieuwe track en ik wil dat ie perfect klinkt.
Daarom heb ik jullie hulp nodig.
Wat vinden jullie ervan en wat kan er beter ?

Dank bij voorbaat ! :W

Soundcloud omschrijving : This time a track about Succubus in stead of Incubus. She appears often in my sleep paralysises. It's most frightening, complete terror. Artwork made by Frank T. Zumbachs. Track made in FL-studio 12. It's still not completely finished, so I need all the feedback I can get. Thanks in advance. Peace ! Gloom.

zo rond de 1:30 klinkt het echt wel vet!

het stuk ervoor bij de vocals klinkt de mix te vol, dat komt met name door de vocals vind ik
de vocals zijn toch meer een 'pad' in dit geval dis mogen wel minder voorop wat mij betreft

de lead die er op 2:00 in komt vind ik persoonlijk niet zo... geeft het nummer een andere wending, maar het stuk van 1:20-2:00 vind ik gaver en zou dat liever meer uitgewerkt zien

succes ermee :)

Hey Slave, dank je wel man, van harte. Heb je versie 1 of versie 2 beluisterd, want ik heb er veel aan veranderd n.a.v. commentaar op het ImageLine forum en het Nationaal Fruityloops Forum ? Ik zal zien wat ik met je commentaar kan doen.. Wat bedoel je eigenlijk met "meer uitgewerkt zien" ?

Dus luitjes, versie 2 is nu online, klinkt veel beter. :okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back