Mooi nummer weer Gloomer, chapeau! De gitaren geven een fijne live-feel, leuk! Als ik punten aan mag geven die ik zou veranderen (doe er mee wat je wil uiteraard:
- Mag wat compacter/korter, duurt wat lang voordat het nummer op gang komt, kan wat mij betreft sneller. Tegen het einde begint mijn aandacht wat te verslappen
- Het snelle links-rechts pannen op het eind van de gitaren vind ik niet zo fijn om te luisteren, zou ik wat minder extreem doen. Misschien wat meer glitchen van de gitaarpartijen om er wat meer chaos in te brengen. (ik luister trouwens op laptop speakers dus is misschien niet helemaal correct gehoord)
- Ik heb het idee dat als je het gitaargeluid wat zou tweaken (andere amp, reverb of vervorming) het beter bij de rest past. Nu hoor je een beetje dat het "ergens anders" vandaan komt. Misschien lastig uit te leggen, maar het zou meer "in elkaar" moeten passen, nu klinkt het wat als een extra laagje.
- Misschien af en toe een enorme warehouse galm op de snare? Dat hij mooi uitwaaierd?