Gloomer's eigen draadje..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
de laatste die hier stond heb ik beluisterd. Ik bedoelde dat ik dat stukje het lekkerst vind klinken tussen de 1-2 minuten en dat dat best langer mag duren van mij;) zit genoeg in om lekker mee te varieren.

Okay, thanks Slave, ik zal zien wat ik daaraan kan doen. :okdan:

Zo, ik heb wat met je feedback gedaan, Slave.. Dank je wel hiervoor !

V3 online dus, heb er zelfs extra Arabische vocals tussen gestoken. :)

Veel luisterplezier !! :eureka:

Versie 4 online ;)

Toch even zeggen dat ik wat meer feedback toch zou appreciëren hoor. Hoe komt 't ? Ik feedback ieder nummer hier op SF en tot nu toe krijg ik maar 1 feedback terug. Echt weird zunne !! =)

Rond 1:06 helemaal cool new beat Ophra Haza, kan je best herhalen, daarna wordt het allemaal wat te druk (na 1:25) ADHD stijl er gebeurd veelst te veel...ik weet het dat is je stijl maar ik zeg het toch ;p Als je die maten rond 1:03 op een hypnotiserende manier blijft herhalen, die hebben een hele gave groove die plots verdwijnt rond 1:20 als die EDM snaredrum er in komt etc....gewoon heel minimaal wat veranderingen in brengen wordt het veel krachtiger imo.

Rond 1:06 helemaal cool new beat Ophra Haza, kan je best herhalen, daarna wordt het allemaal wat te druk (na 1:25) ADHD stijl er gebeurd veelst te veel...ik weet het dat is je stijl maar ik zeg het toch ;p Als je die maten rond 1:03 op een hypnotiserende manier blijft herhalen, die hebben een hele gave groove die plots verdwijnt rond 1:20 als die EDM snaredrum er in komt etc....gewoon heel minimaal wat veranderingen in brengen wordt het veel krachtiger imo.

perfect verwoord, helemaal mee eens :okdan:

Hey smackos, dank je wel voor deze feed man.. Maar het probleem is dat ik bepaalde stukken niet meer langer of korter kan maken omdat een zekere Donkeytugger van het ImageLine forum er gitaar aan't overgooien is. De tom-feedback van Designer kan ik wel veranderen, maar niet meer de algemene structuur. Jazeker, ADHD.. is typisch Gloomer-stijl. Ik denk dat ik hem zo ga houden, anders wordt het gewoonweg té moeilijk. Bedankt voor te luisteren !! ;)

perfect verwoord, helemaal mee eens :okdan:

Thanks voor te luisteren Quifster, en voor de feed uiteraard.. zie commentaar hierboven waarom dat niet meer gaat. Thanks man ! 8)

Hoezo gooi je er niet wat tom toms door ?, extra percussie is altijd leuk, je hebt alleen hihats snare en kick.

Zo gezegd, zo gedaan.. Ik heb er in't begin, tijdens de break en op't einde toms tussen gesmeten.. De rest niet, omdat ie anders té druk werd. Bedankt voor te luisteren en de feedback, Designer, top van je !!

Greetz, Gloom :W

Gloomer - Demonia (Original Mix) NEW TRACK

Hallo luitjes,

Ik heb besloten er 2 versies van te maken..Deze, de original mix en dan eentje met het gitaarwerk van Donkeytugger.

Deze zal verschijnen op de betalende Nonsense-reeks, die van Dunkeytugger zal verschijnen op de gratis Freaks & Rarities-reeks.

Zo, nu ga ik werken aan Donkeytugger zijn versie ;-)

Dank allemaal voor de hulp, dankzij jullie is het een pracht van een track geworden :lol:

Greetz, Gloom 8)

Gloomer - Demonia (ft. Donkeytugger on guitar)

Zo luitjes, ik vind dat Donkeytugger goed werk heeft geleverd. Wat vinden jullie ervan ?

Met dank voor de eventuele feedback ! ;)

Zo luitjes, ik vind dat Donkeytugger goed werk heeft geleverd. Wat vinden jullie ervan

Ehm, ik vind dat de gitaar nauwelijks tegen het overige geweld opkan. Ook qua klankkleur lijkt het elkaar soms wat in de weg te zitten (volgens mij heb ik dat weleens eerder getypt). Eigenlijk is een gitaar altijd een beetje 'vals'.

Misschien komt de gitaar meer tot zijn recht in stukjes waar de electronica meer ondersteunend is dan overheersend..

Maar ach, wie ben ik? :-)

:koffie: Cheers

ja, wie ben jij, dat vraag ik me ook vaak af :D

Nee, alle gekheid op een stokje. Bedankt voor je feedback en voor te luisteren, top van je..

Maar ik denk niet dat ik hem nog ga veranderen, weet je, ik heb genoeg gehoord van en gewerkt aan deze track, ik ga hem zo laten.. Eigenlijk vind ik'm prima zo.. Dat chaotische hoort nu eenmaal bij mijn stijl.

Thanks again Bohemen !! :)

Bohemen, je had gelijk.. En ik heb hem aangepast. En ik denk dat je'm stukken beter gaat vinden :

Nogmaals, dank iedereen die luistert, ik denk dat het de moeite waard is om te luisteren.. ;)

Mooi nummer weer Gloomer, chapeau! De gitaren geven een fijne live-feel, leuk! Als ik punten aan mag geven die ik zou veranderen (doe er mee wat je wil uiteraard:

- Mag wat compacter/korter, duurt wat lang voordat het nummer op gang komt, kan wat mij betreft sneller. Tegen het einde begint mijn aandacht wat te verslappen
- Het snelle links-rechts pannen op het eind van de gitaren vind ik niet zo fijn om te luisteren, zou ik wat minder extreem doen. Misschien wat meer glitchen van de gitaarpartijen om er wat meer chaos in te brengen. (ik luister trouwens op laptop speakers dus is misschien niet helemaal correct gehoord)
- Ik heb het idee dat als je het gitaargeluid wat zou tweaken (andere amp, reverb of vervorming) het beter bij de rest past. Nu hoor je een beetje dat het "ergens anders" vandaan komt. Misschien lastig uit te leggen, maar het zou meer "in elkaar" moeten passen, nu klinkt het wat als een extra laagje.
- Misschien af en toe een enorme warehouse galm op de snare? Dat hij mooi uitwaaierd?

Mooi nummer weer Gloomer, chapeau! De gitaren geven een fijne live-feel, leuk! Als ik punten aan mag geven die ik zou veranderen (doe er mee wat je wil uiteraard:

- Mag wat compacter/korter, duurt wat lang voordat het nummer op gang komt, kan wat mij betreft sneller. Tegen het einde begint mijn aandacht wat te verslappen
- Het snelle links-rechts pannen op het eind van de gitaren vind ik niet zo fijn om te luisteren, zou ik wat minder extreem doen. Misschien wat meer glitchen van de gitaarpartijen om er wat meer chaos in te brengen. (ik luister trouwens op laptop speakers dus is misschien niet helemaal correct gehoord)
- Ik heb het idee dat als je het gitaargeluid wat zou tweaken (andere amp, reverb of vervorming) het beter bij de rest past. Nu hoor je een beetje dat het "ergens anders" vandaan komt. Misschien lastig uit te leggen, maar het zou meer "in elkaar" moeten passen, nu klinkt het wat als een extra laagje.
- Misschien af en toe een enorme warehouse galm op de snare? Dat hij mooi uitwaaierd?

Hey Smarbits, dank je wel voor deze prachtige woorden. Aan de structuur kan ik niets meer veranderen, aangezien de original mix al volledig af is, en ik wil dezelfde mix behouden. De guitaren zijn enorm getweaked : Guitar Rig, Camelspace, Reverb, Delay enz.. Daar ga ik ook niet veel meer aan veranderen. Galm op de snaar kan ik ook niet doen, om dezelfde reden. Maar het is tof dat je best langsgekomen, van harte dank :halleluja

Gloomer - And Still Not Say Too Much /EDM

If you figured out what the matrix exactly is, one should'nt talk to much about it. Just undergo, but don't let them piss you on the head. Made in FL-studio 12. 90% CPU, so I can't make it any better. Cheers and peace, Gloom :-)

Nieuwe plaat, wat vinden jullie ervan ?

Met dank 8)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back