niemand
![]()
Jawel hoor..

Het schakerachtig geluidje wat van rechts naar links gaat, vertraagt de boel misschien een beetje. Zou op een gegeven moment plaats kunnen maken voor een wat directer geluidje? Als u begrijpt wat ik bedoel.. :-)
Cheers

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
niemand
![]()

Jawel hoor..
Het schakerachtig geluidje wat van rechts naar links gaat, vertraagt de boel misschien een beetje. Zou op een gegeven moment plaats kunnen maken voor een wat directer geluidje? Als u begrijpt wat ik bedoel.. :-)
Cheers![]()

Lekker dansbaar en zeer uitgebalanceerd

AF !
![]()
dank je wel Behomen, van harte ! 
Once you've discovered that you're living in a matrix, it's very hard to control your feelings. Because everything is a lie. But after enough suffering it's time to crawl out of the pit. Your life is given to you, use it well. Track made in FL-studio 12.5. Enjoy and peace !!
en alweer een nieuwe !
GLOOMER - OUT OF THE PIT / EDM
https://soundcloud.com/gloomer2000/gloomer-out-of-the-pit
https://soundcloud.com/gloomer2000/gloomer-out-of-the-pit
Sow hey, wat denken jullie van deze ?
![]()

Klinkt lekker hoor! Ik zou hem zelf op 4.13 laten eindigen, nog even die strings en die sample van het eind achter 4.13 plakken en klaar. Je maakt jouw tracks vaak onnodig lang en twee keer de hoofdmelodie is wel genoeg.
Zomaar wat vragen en opmerkingen: gebruik je een limiter op de master? Hiermee kun je het volume van je track flink omhoog krijgen. Jouw tracks hebben zichtbaar vaak een paar kleine pieken en vandaar dat ik het vraag.
Volgens mij gebruik je (te) weinig of geen reverb (zelf gebruik ik altijd 14 tot 16 procent) op de master. Dit maakt al die verschillende klanken wat meer tot 1 geheel.

Als je toch met de reverb gaat pielen neem die limiter dan ook nog even onder handen. 99 Procent van het forum bestaat uit analoge gear/ modular/ handelaar-prutsers en je moet toch toegeven dat ik een vette 10 krijg voor goed luisteren.