Gloomer's eigen draadje..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
klinkt weer niet verkeerd hoor
Alleen de glitches lopen soms niet allemaal op de juiste beat timing af en toe loopt hij zeg maar offbeat
Misschien als je er ff een automation bij je GrossBeat zet kan je hem op de juiste momenten aan en uit zetten met een de automation op je playlist op FL

Dat eind staartje in de vocal zou ik omhoog pitchen ik vind het eerlijk te zijn na een dier klinken die ik altijd in het weiland zie lopen hahaha

Verder wel een creatief nummer met mooie effectjes er door

mooie commentaar, dank je wel Harry !
Haha, ja, ik wou die vocal opnemen als zijnde een "debiel", want tenslotte behandelen ze ons als debielen.

En Grossbeat automaten, doe ik hoor, dus weet je dat dat met opzet gedaan is :)

Thanks man ! :okdan:

Enigszins maf... Maar best wel te verdragen... :okdan:

Ik erger me wat aan de vocal... :-P

GLOOMER - LOST YOUR MIND / DARK EDM

Once you discover you're caught in this matrix, it will drive you mad. Suddenly it appears that people can read your mind, you can communicate with the television, the radio, internet, etc.. See, one already calls me crazy.. A track made in FL-Studio 12.5. Enjoy ! :)

Wat denken jullie van deze eerder duistere dansplaat ?

Met dank ! ;)

Enigszins maf... Maar best wel te verdragen... :okdan:

Ik erger me wat aan de vocal... :-P

Haha Bohemen, dat is heel erg goed.. Het moet debielig overkomen.. Dank je wel voor je bezoekje. ;)

mooie commentaar, dank je wel Harry !
Haha, ja, ik wou die vocal opnemen als zijnde een "debiel", want tenslotte behandelen ze ons als debielen.

En Grossbeat automaten, doe ik hoor, dus weet je dat dat met opzet gedaan is :)

Thanks man ! :okdan:
Tja dat is muziek gloomer ik weet het boeien? fuck de rest
zo lang het maar op een lijn loopt

dus je grosbeat loop heb je bewust offbeat gemaakt dus dat hij niet componisch op de juiste timing loopt??

dus je grosbeat loop heb je bewust offbeat gemaakt dus dat hij niet componisch op de juiste timing loopt??

inderdaad :D

Toffe track, houdt je aandacht er goed bij. Mis wel een dikke kick die ik steeds denk op te komen horen ;)

hey kobuz, dank je wel voor je bezoekje man, echt fijn van je..

Ja, ik heb besloten er dit maal geen kick in te steken, kwestie van het rustiger te houden.. :P

Voor wie niet naar de vorige pagina wil, over deze track gaat het :

of

Bedankt nogmaals allen voor te luisteren en de mooie kritieken :koffie:

4.752 posts, waarvan 4.700 feedback op andere nummers, behalve die van mezelf.. Maar daar trekt niemand zich iets van aan. Jullie luisteren en kijken wel massaal, maar hoe komt het, denk je, dat ik zo weinig feedback krijg ? Is het zo slecht ?

Graag een reactie op deze laatste vraag.

Liefs, Gloomer :luv:

Baby, Jump Off That Cliff

Baby, Jump Off That Cliff

Naarmate het nummer vordert, vind ik hem steeds beter worden. Goeie track Gloomer 8)

Hey Gloomer, man! Ik luister heel vaak naar je nummers maar soms is het niet mijn smaak en weet ik even niet wat ik voor commentaar moet geven, dus dan is het beter als ik dat niet doe hihi. Maar die laatste is wel weer dik hoor en een keer geen 4 to the floor, lekker!
Ik denk dat jij hier op het forum het meest productief ben. Is ook een dikke pluim waard!

Naarmate het nummer vordert, vind ik hem steeds beter worden. Goeie track Gloomer 8)

Heel fijn om te horen, dank je wel Peter :okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back