Nog meer blauwe MPCs

'k vind al die kleurtjes ook niet mooi maar sommige die op forat staan wel :)

bijv die verchroomde mpc3000 met rooie randen van mel-man of die zwart met rode mpc4000,

maar op forat is wel te zien dat de mpc3000 het meest gewild is :) 8~ 8o :P :W :luv: :duivels: ..... :)

ff een pic van de mpc3000 met mel-man

MPC326.jpg

Re: Nog meer blauwe MPCs

Origineel geplaatst door r.5
Ik weet niet of er ook iets aan de specs (en/of bugs :D) veranderd is.

Zitten er zo veel bugs in deze apparaten dan? Ik had juist begrepen dat de MPC serie erg stabiel was:confused:

Zodat ik weet zitten er niet of haast geen bugs in de mpc60, mpc3000, mpc2000(xl) maar in de mpc4000 zitten er nog wel een paar bugs, of heb ik het nou verkeerd :confused:

OT: Toen ik mijn prophecy nog had wilde ik dat ding matzwart spuiten en alle rode leds vervangen door groene.

Verdomme mooie MPC's! Dr zitten echt een paar bij die super mooi zijn.

-C-

Origineel geplaatst door enyo-dog
maar op forat is wel te zien dat de mpc3000 het meest gewild is :) 8~ 8o :P :W :luv: :duivels: ..... :)

ojee, volgens mij zit daar in achterliggende gedachte dat andere topic van je achter,
waarin je steeds beweerde dat je met een 3000 betere hiphop kan maken dan met een 2000.
Nauw niet dus.

Origineel geplaatst door Mostatic
ER zijn al special editions, die zijn inderdaad duurder.

Dit is de mijne, das een SE-3.

Nou, ikke dan ook maar effe patsen, de mijne hieronder incl. stof :D

Btw, hoeveel Forat vraagt? Verschilt, maar enkel de houten panelen voor een 3000 kosten al 345 dollar. Ga er dan vanuit dat je het zelf vervangt. Verzendkosten 45 dollar.

moet ik natuurlijk wel een plaatje bijvoegen ;)

Attachments

• mpc3000le.jpg
    mpc3000le.jpg
    35,5 KB · Bekeken: 84
Re: Re: Nog meer blauwe MPCs

Re: Re: Nog meer blauwe MPCs

Origineel geplaatst door Blinx
Zitten er zo veel bugs in deze apparaten dan? Ik had juist begrepen dat de MPC serie erg stabiel was:confused:

Nee, behalve een paar in de 4k.

Origineel geplaatst door enyo-dog
Zodat ik weet zitten er niet of haast geen bugs in de mpc60, mpc3000, mpc2000(xl) maar in de mpc4000 zitten er nog wel een paar bugs, of heb ik het nou verkeerd :confused:

Nee

Origineel geplaatst door sander
ojee, volgens mij zit daar in achterliggende gedachte dat andere topic van je achter,
waarin je steeds beweerde dat je met een 3000 betere hiphop kan maken dan met een 2000.
Nauw niet dus.

Inderdaad Sander!

Als ik een 3000 had, kon ik daar betere hiphop mee maken dan met de 2000 die ik niet heb... Maar dat bedoelde die gozer niet natuurlijk, hij had het over de zijnesne. Maarreh, mooie kleuren en grote namen? tjongejonge...:Z

Nauw niet dus.

Inderdaad, Enyo-Dog... Heb je nou al beats gemaakt met die MPC die je te koop aanbiedt? Of wacht je maar liever met beats maken totdat je 'n 3000 hebt? Daar zit namelijk een knop op dat ie automatisch vette hiphop voor je maakt, hoef je zelf niets meer te doen.

sorrie konnetnielate.

Origineel geplaatst door Mostatic
Kunt lullen wat jullie willen maar zitten wel grote namen daar tussen :okdan:

Dat kan mij nou echt geen f*ck boeien, van mij part staat Pino er ook tussen....

De techniek is hetzelde, het wordt geen betere MPC, maar wel een lelijke:duivels:

Laatst gewijzigd:
Nauw niet dus.

Ik zeg NIET dat je daarmee betere hiphop kan maken,

Ik heb zo'n plaatje van het schermpje van een mpc3000, en als ik daarna kijk krijg ik ideen, komt omdat er een soort diepte inzit,
Als ik naar het scherm van de mpc2000xl kijk is het net of ik tegen een muur aan zit te kijken en zijn mijn ideen weg
:(

Ik heb er geen zin meer in om hierover te discussieren, mijn besluit staat vast, ok??, ik ga mijn eigen weg, en als ik op mijn bek ga, meld ik het hier wel, dan kunnen jullie me uitlachen, maar hou dat lachen nog maar ff in, ik ben nog jong, en als het met die mpc3000 nog niks word, hou ik hem toch, want dan kan ik hem nog altijd later gebruiken.

pfffff, ik heb nog zat tijd om te leren en ervaring op te doen,

en nu weer on-topic ok?? ik word hier langzamer hand moe, van :gaap: ...........:frons:

Origineel geplaatst door Chinetti
Sodeju, deze zijn mooi zeg!

Weer een rede om een MPC 1000 te kopen. Telt lekker op zo.

hoezo weer een rede`n?

Nou, redenen te over, me dunkt. MPC 1000 past in je laptop tas, heeft een re-writable flash-rom, kan genoeg geheugen aan (tot 128 mb), kan op je computer aangesloten en dus ge-edit worden met USB, werkt met compact flash kaartjes (geen doodsangsten op het vliegveld of je Zip drive het wel heeft overleefd, en hopelijk laad het ook wat sneller), 6 assignable outputs... En getuige deze foto's kun je er ook nog iets visueel moois van maken, want blauw is nu niet echt mijn favoriete kleur. Zie je het al voor je dat je de hele dag naar een sequencer moet kijken die je lelijk vind? Dan verf ik 'm liever, en als ik deze foto's bekijk snap ik dat het nog prettiger kan dan dat mooie gebroken wit van de oude akai's. Als dat geen vooruitgang is ten opzichte van mijn S2000, dan weet ik 't niet meer. Rest nog maar één vraag: is 'ie net zo solide als de S2000?

Laatst gewijzigd:
Ja, mee eens en ook......hoe klinkt ie?
Ik ga meteen die lelijke rode zijkanten er afhalen,
en dan meteen een gelakt mooi houtsoort, tikkie vintage8)

Back