HEB IK NU GEK OF?????

harrewarre

Ouwe rot
leuke concept!!!!
mijn track !!!!

ik denk dat jullie mijn nummer wel gehoord hebben?
https://partyflock.nl/music/7482:The-final-shit-Down-preview
https://soundcloud.com/the-earfucker/the-final-shit-down-preview

en nu dit
https://partyflock.nl/music/7505:Europe-The-Final-Countdown
met als tekst
We hebben een bootleg gemaakt van de track: Europe - The Final Countdown.
In korte tijd hebben we veel goede reacties op mogen ontvangen en is zelfs al gesupport in de Ahoy door The Darkraver en op Xxlerator Raw !

Check hem hier en download hem ook hier, want gratisch nummers zijn altijd chill ! Enjoy

Hier krijg je wel motivatie van !!
als je nummer naar TOP!!! labels stuurt waar die top rip artiesten toevallig bij zitten hahaha

Tja, als je een enorm bekend nummer in de recyclemachine gooit, is er altijd wel iemand die op datzelfde idee komt natuurlijk. Dat andere nummer is wel beter uitgewerkt en geproduceerd. Mijn smaak is het overigens niet.

Tja, als je een enorm bekend nummer in de recyclemachine gooit, is er altijd wel iemand die op datzelfde idee komt natuurlijk. Dat andere nummer is wel beter uitgewerkt en geproduceerd. Mijn smaak is het overigens niet.

klopt idd dat is waar
en ja hij is wel beter klopt (verdorie)
ik loop weer achter de feiten aan hahaha
die weten alle foefjes en short time copy rip trucjes al

waar moet ik op klikken om te luisteren ?

Als je op de links klikt zie je een player er bij staan
Of keek je op je telefoon
misschien dat je daarom de player niet ziet op partyflock

Dit is mijn track
https://soundcloud.com/the-earfucker/the-final-shit-down-preview

En de bijlage is hun track :

En tja ik kan er ook niet over oordelen de track The Final Countdown was er ook al
Het is gewoon een na gemaakte bootleg

Attachments

• count.mp3
    2,9 MB · Bekeken: 123
Het is nou ook niet echt een bijster origineel idee om 'the final countdown' in een hardcore jasje te steken moet ik eerlijk zeggen..... Heb zelfs het idee dat ik soort vergelijkbaar materiaal al eens eerder heb gehoord bij voetbalwedstrijden hier!

Het is nou ook niet echt een bijster origineel idee om 'the final countdown' in een hardcore jasje te steken moet ik eerlijk zeggen..... Heb zelfs het idee dat ik soort vergelijkbaar materiaal al eens eerder heb gehoord bij voetbalwedstrijden hier!

Dat zou best kunnen hoor vaak staan bootleg tracks wel op you tube alleen ze mogen niet uitgebracht worden

door het internet is de hele muziek wetgeving zo krom als wat geworden
Vroeger in de The Final Countdown tijd kon je alleen een lp of tape kopen
toen kon je het muziek niet makkelijk als amateur laten horen zoals het nu gaat
Volgens mij bestond het woord BOOTLEG toen nog niet
Ja mag het wel laten horen op een feest maar niet uitbrengen (RAAR)
Maar je ziet ze wel op een DVD voorbij komen van bijv. decibel

Met raw hardstyle wel dan? hardcore en raw zit weinig verschil hoor?
Ik vind de LEAD niet echt happy klinken voor Hardcore
Denk dat een nummer van Koos Alberts met een Hardcore jasje onmogelijk is

Ik was in mijn kleuter tijd helemaal gek van dit nummer!!!
Daarom dacht ik ik maak er een Hardcore versie van

Trouwens heb er nog een gevonden maar kan niet zeggen WOW haha

van elke 'klassieker' is wel een geautomatiseerde hardcore/gabber/trens variant van gemaakt, in de hoogtij dagen 30 per week ofzo....Niet echt wereldschokkend dit riptop verhaal

van elke 'klassieker' is wel een geautomatiseerde hardcore/gabber/trens variant van gemaakt, in de hoogtij dagen 30 per week ofzo....Niet echt wereldschokkend dit riptop verhaal

Nee idd

maar het is me mij persoonlijk nooit zo opgevallen dat mensen in de muziek wereld in 30 dagen al zo snel met de kudde mee loopt door online demos

Normaliter als je een sample 'leent', geef je jouw track niet dezelfde naam als het nummer waar je de sample van hebt. Mocht je het ooit kunnen uitbrengen dan wil je niet aan de grote klok hangen waar je sample vandaan komt. En ja, iedereen download dezelfde accapella's dus als je originele samples wilt moet je verder zoeken dan de rest, of zelf inspreken of laten inspreken, dan ben je zeker origineel.

Toeval bestaat niet.. tunnelvisie wel. Hoe kom je op het idee iets te maken wat al zovaak is uitgevoerd? En zullen zij die jou voorgingen misschien over jou nu hetzelfde denken? :D
Als er weer een opleving is van een bepaald genre is het op feestjes altijd weer hetzelfde liedje.. ouwe meuk in bijbehorend jasje.
Er zijn zelfs meerdere versies gemaakt op M. Borsato's woorden 'even slikken en weer doorgaan'. Leuk gevonden voor op een feestje, maar niet op elk feestje en misschien daarom ook zo geniaal.

Ik zou ook niet zoveel achter de intentie zoeken waarom die andere versie is gemaakt... zo origineel is het idee nu ook weer niet.
Het is ook eerder de uitvoering die een goed idee tot een rage maakt.. (voor zover we hier kunnen spreken van een rage tenminste)
Als je wilt dat je werk aandacht krijgt? Doe het, of heel goed.. of dramatisch slecht.. zoals hieronder bv.. Als ik de Final Countdown ergens hoor of lees moet ik altijd weer aan deze uitvoering denken :D

Beter maak je gewoon muziek voor jezelf omdat het gewoon leuk is.. Als het goed genoeg is wordt het vanzelf wel opgepikt. :)

HAHAHAHAHA zie de 2 verschillen
dit is HARDCORE deze vrouwelijke TOP producer en DJ is de legende voor mij en het voorbeeld die het muziek style in leven houd!!!
Zonder bepaalde artiesten gaan Labels met bepaalde muziek stylen kapot
Tja mijn pa zegt altijd (het is net of ik bij een fabriek naar binnen loop dat Ku* herrie) hahaha

En dit is HAPPY HARDCORE!!! sorry ik vond die periode dat de Hardcore minder serieus werd genomen

Happy hardcore heet in Engeland (hardcore)
Hardcore heet in Engeland (gabber)
Vaak is dit erg verwarrend als Nederlanders nummers sturen naar Engelse hardcore labels
hahaha

Vroeger in de The Final Countdown tijd kon je alleen een lp of tape kopen
toen kon je het muziek niet makkelijk als amateur laten horen zoals het nu gaat
Volgens mij bestond het woord BOOTLEG toen nog niet
De term bootleg bestaat al heel wat langer, in de muziekwereld is dat al zo'n beetje vanaf de jaren '70 de term om illegale releases aan te duiden. Meestal zijn dat dan live opnames van concerten, soms onuitgebracht materiaal wat de band niet officieel gereleased heeft. En dat je vroeger alleen LP's of tapes kon kopen gaat is ook niet mijn ervaring. Vroeger had je bv veel muziek-leenwinkels en bibliotheken waar je platen kon lenen en dan thuis kopiëren. En in de scene waar ik uit kom (metal) was tapetrading over de hele wereld al een ding, voordat het internet dat uiteraard veel gemakkelijker maakte.
Ja mag het wel laten horen op een feest maar niet uitbrengen (RAAR)
Niet zo raar hoor, is bv met een coverband idem. Je mag best nummers van anderen spelen, maar aan het uitbrengen daarvan op geluidsdragers zitten vaak restricties.

Back