13 dec, Bunker/Creme party met vele DJ's en Sendex Live!

sander

_
benefiet.jpg

Ziet er goed uit!
Er komen er vast meer toch? (er staat nr. 1 op de flyer). Want heelas kan ik niet omdat <SPAM> ik zelf die dag een GRINT 80's party doe in Utrecht...

Nauw, deze is bestemd om geld op te halen voor de site www.globaldarkness.com.
Dat wordt nu allemaal foor 1 persoon betaald, en wordt een beetje duur met
zo'n actief forum en steeds extra schijfruimte, vandaar dus dit feest.

Maar vorig jaar hadden we ook een Bunker feest daar en in de toekmost zal er vast nog wel een keerte eentje komen.

Den Haag steekt volgens mij nog positief af tegen de rest van het land.

Overdaad schaadt. Dit feestje stond al een paar maanden in de planning, maar eens in het half jaar is het meest realistische streven van de Bunker / Crème kant. En eerlijk is eerlijk: doordat het zo lang duurt voor het volgende feestje hebben we er ook allemaal steeds enorm veel plezier in.
En verder ja... ik weet niet zo goed wat anderen doen. Soms zijn er feestjes in de Scsi Lozer Bar (voornamelijk punk / rock), de Blauwe Aanslag is afgebroken, soms gebeurt er nog wel wat in erm... hoe heet die tent... de Bazart. En hopelijk kan het Paard weer wat betekenen voor de lokale 'scene'. Hoe dan ook, ik verheug me enorm op dit feestje, de Zuidwal is altijd erg leuk, dus dat zit wel snor, en ik ben blij Sander weer 's te horen spelen.

Als dit doorgaat wordt Sander nog eens de huisband in de Garage. Maar ik kom ook wel even langs. Ik mag hopen dat die meneer die mensen beet, en de draaitafels begon te likken, deze keer niet meer komt? Ik vond dat een rare man.

Ik was vorig jaar als de dood voor een paar van die bezopen gasten die met bier glas over apperatuur heen hingen en een melodietje op m'n juno ging spelen. Maar uiteindelijk was ik de gene de een glas cola over m'n effectbox gooide :).
Dus effe terplekken opengeschroeft en met tissues drooggemaakt en vervolgens gewoon gebruikt.

Origineel geplaatst door Chinetti
soms gebeurt er nog wel wat in erm... hoe heet die tent... de Bazart.

Jazeker, de bazart! fantastische tent, de veiligste club van den haag met gemiddeld even veel bouncers als betalende klanten.

Hier een nieuwe flyer. Er staat nu ook wat ragga op.

En ondanks dat er met grote letters Acid house staat, wordt het een electro/house set.
Ik eindig wel met acid.

benefiet.jpg

Back