Nieuwe track in de steigers

die synth stab doorheen het nummer mag luider, voor de rest zou ik er nog een lead aan toevoegen.. Hij is té repetitief en kan vanalles gebruiken : effecten, downers, uplifters, glitches, enz.. Veel succes ermee ;)

op zich wel leuk gedaan
Dit echt een track in de overgang fase van techno trance naar Hardcore of rave (thunderdome1) in 1990
Van mij mag in de kick meer overdrive moet lekker knallen
anders komt het te dicht bij een hard techno kick
Ook zou ik wat meer ritme in de kick maken hij loopt te veel op een lijn net als house muziek
Als je wat meer breaks gebruikt op de juiste timing krijg je meer dat gabber sfeer in je track
Voor de rest sluit ik me aan bij gloomer zijn comments

Ok ik zal eens proberen een lead toe te voegen, er kunnen ook wat effecten bij, morgen even kijken.

Harrewarre ik dacht net een goede kick te hebben, bwha,
het nadeel is met nog meer komt er zo een brom bij, dan moet alles anders, volgende track weer een kans qua basje maken.
geen undo op het mengpaneel.

Zoiezo is het ouderwetse, die hele gabber klinkt tegenwoordig nergens na : dan zou ik ook nog een sample erin moeten doen iets van : fuck motherfucker hell.
Fuck masters of hardcore stel gekken, waar dat over gaat lang niet goed, veelste duister.

Ok ik zal eens proberen een lead toe te voegen, er kunnen ook wat effecten bij, morgen even kijken.

Harrewarre ik dacht net een goede kick te hebben, bwha,
het nadeel is met nog meer komt er zo een brom bij, dan moet alles anders, volgende track weer een kans qua basje maken.
geen undo op het mengpaneel.

Zoiezo is het ouderwetse, die hele gabber klinkt tegenwoordig nergens na : dan zou ik ook nog een sample erin moeten doen iets van : fuck motherfucker hell.
Fuck masters of hardcore stel gekken, waar dat over gaat lang niet goed, veelste duister.

Haha die teksten passen niet in jou nummer past niet in de sfeer en omgeving hoe jij muziek maakt.

MOH moet zorgen dat er een nieuwe creatie komt niet dat standaard mainstream style met de zelfde opbouw waar iedereen zich moet aan houden
artiesten moet hun zelf blijven en niet gaan veranderen door een label
een artiest moet zijn eigen eigenschap hebben

Artiesten zonder zijn eigen twist of draait moen ik een musicmaker
Een zanger heeft ook zijn eigen stem toch???

Geen chinees style overal fotos van maken en imitaties maken
maarja zorg er voor dat je je eigen track wel mooi blijft vinden als je niet van kicks houd met een boem omdat je het niet leuk vind moet je het ook niet gaan maken

je weet kicks is een probleem met laag elke kick moet op de zelfde level zitten kwa klank en verhouding
elke style heeft zijn specialiteit die iemand raakt dus
laat zo veel mogelijk horen om jezelf te verbeteren

als we nu in 1990 zouden leven had je misschien met deze track een hit gemaakt omdat dit toen de mainstream was
Maarja ik als hardcore luisteraar vind hem wel iets hebben meer omdat het een eigen eigenschap heeft
Als een pro LABEL tegen mij adviseert verander dit en dat (daar boedoel ik niet mee met gelluids advies of mankementen aan de kick of downmix?)
dan zeg ik jullie moeten beter lekker gaan slapen als jullie na 3 jaar wakker worden is het net of je gisteren wakker geworden bent niks is veranderd
Ik blijf mijzelf anders maar NIKS!!!! HOBBY!!!! is het voor mij de luisteraars tevreden te maken dan ben ik ook blij!!!

Die labels zijn ook mensen met oren maar niet wat in hun oren lekker klinkt
Dit zijn ook luisteraars met soms minder passie dan een normale burger met een goed oor!!!

En feedbacks zijn moeilijk te zoeken veel mensen zijn al lui om op de LIKE knop te drukken
je moet het van de druk op de muisknop hebben
dus een tekst en plaatje in een track is al belangrijk zonder eerst geluisterd te hebben
of stukjes overspingen doorspoelen zonder eerst goed af te luisteren doen veel labels ook!!!
de nieuwe tijdperk de ijstijd is over!!!

Laatst gewijzigd:
Ik heb geen zin meer aan muziek maken, dit nummer is nu af.
Ja ik wil ook meer tegelijk kunnen maken en even in de ijskast zetten, helaas.
Op naar de volgende track, nu even een nog beter basje zien te maken.

Als een label zegt je moet aanpassen kun je beter je muziek gaan analyseren met een spectrum analyzer.
Bekijk bij het masteren of je bass veel te hard is vergeleken met mid en hoog, dat was bij mij altijd het probleem, niet bij deze track nu.
Als een label daar wat van zegt klopt dat wel, masteren doet het label verder wel lijkt mij, zorg dat je je ongemasterde wav levert ntuurlijk, dan klinkt alles meer op elkaar.
Het is ook beter als een label je vraagt van te voren om samen met meer artiesten een cd te maken in een bepaalde stijl.

Ik heb geen zin meer aan muziek maken, dit nummer is nu af.
Ja ik wil ook meer tegelijk kunnen maken en even in de ijskast zetten, helaas.
Op naar de volgende track, nu even een nog beter basje zien te maken.

Het is ook beter als een label je vraagt van te voren om samen met meer artiesten een cd te maken in een bepaalde stijl.

Dat is idd waar tracks moeten natuurlijk wel passend zijn voor een label

Ja ik heb ook genoeg halve tracks hoor
alleen met fruity loops werken de oude projecten niet op de nieuwere versies
Maar ik blijf ook bij de versie die ik nu gebruik werkt prima

Back