I.p.v. Hotels en brandstof...

The Man Machine

Gedeactiveerd account
Een Moog Mother 32 gekocht.

Dank zei het kwakkelende weer geen stedentrips deze week maar lekker analoog pielen :D

De jupiter 50 heeft een ingang en dus zo kan de Moog ook wat reverb en chorus gebruiken :okdan:

Moet zeggen dat dat ding droog ook erg dik kan klinken en dit met slechts één oscilator :verkoght:

Laatst gewijzigd:
Haha zo doe ik 't ook - niks te vakantie, koop maar lekker gear ;)
En we verdienen vast wel een stukje geluid / video?

Lekker hoor, gefeliciteerd! Enjoy...

TNX!

De Jup is een geweldige synth maar er moet wel iets analoogs (knoppen) bij.

Het weer is ruk in Frankrijk (Lorraine) dus mijn pegels maar aan iets anders uitgegeven.

En ja hoor, weer uren knoppen draaien. Dikke bassen, percussieve "white noise" en beetje sequencen (al is een stepsequencer niet echt mijn ding).

Ongeloofelijk waar je je bevind na een paar knoppen te hebben aangeraakt om nog maar te zwijgen over het patchen.

Voor wie een dikke synth sound wil kan ik de M32 aanraden, kompleet eigen sound.

Zelf in het verleden de fout gemaakt om goedkope synths te kopen. Maar mensen spaar even door en koop wat je echt wil.

Voor je €350 uitgeeft aan een XYZ synth check de M32 uit. En ik weet dat je voor rond de €350 een leuke synth kunt kopen...

Dit is een andere wereld...

Laatst gewijzigd:
Haha zo doe ik 't ook - niks te vakantie, koop maar lekker gear ;)
En we verdienen vast wel een stukje geluid / video?

Nou het idee was om even lekker in Frankrijk rond te lopen, maar in de regen vind ik dat niet leuk.

Dus zelfde geld aan iets anders spenderen :P

Niet vervelend wanneer het regent om aan de knoppen te draaien :)

Reeds de nodige schrikmomenten gehad ivm filtersweeps en resonantie.

Heel erg leuk maar na een paar uur moet je ook ff chillen...

Congrats en ben benieuwd naar je bevindingen, ook op de wat langere duur.
Ik heb al verschillende keren clips op het web bekeken en zeker met de patchbay lijkt het mij een goed begin als je wat wilt verkennen in het (semi) modulaire spul.
Tot nu toe heb ik me wat laten tegenhouden door de verhalen over beperkte synth, één oscilator en van dat soort verhalen.

Congrats en ben benieuwd naar je bevindingen, ook op de wat langere duur.
Ik heb al verschillende keren clips op het web bekeken en zeker met de patchbay lijkt het mij een goed begin als je wat wilt verkennen in het (semi) modulaire spul.
Tot nu toe heb ik me wat laten tegenhouden door de verhalen over beperkte synth, één oscilator en van dat soort verhalen.

Nou Willem,

Na twee dagen pielen kan ik je zeggen dat dit een dikke synth is.

Van percussieve white noise naar dikke Moog bassen en filter sweeps met resonantie.

Indien je interesse hebt gewoon zelf even noodlen.

Beste synth onder €700 en dat heb ik er nog niet eens voor betaald.

Indien de YT videos jou niet hebben kunnen overtuigen is dit zeker niet voor jou.

Persoonlijk vind ik dit vele malen interessanter dan een Monologue and the likes. Kost twee keer zo veel maar er gaat een wereld voor je open.

Wat voor muziek ben je geinteresseerd in? Dit kan ook nog wel eens een verschil maken met de keuze van je synth.

Laatst gewijzigd:
Back