je drie komende reparaties?

1. vrijdag ram en hd in mijn z4 steken.

2. wanneer ik dan weer geld heb de brom uit mijn sh101 laten halen (als dat lukt), de noise slider ervan laten repareren, want die doet niets meer. en ev. als ik het nog kan betalen en het mogelijk is (hij is in nogal slechte staat) een novamod laten uitvoeren.

3. mijn imac binnenbrengen. hij geeft geen beeld bij het opstarten, pas na een kwartier floept het beeld aan... of beter gezegd: flakkert het beeld het beeldscherm op en wordt dan stabiel. werkbaar want eens het beeld stabiel is, blijft het dat ook. maar vervelend als je snel iets nodig hebt van in je computer en je moet hem nog opstarten en een kwartier wachten...

Origineel geplaatst door feindbild
...de brom uit mijn sh101 laten halen (als dat lukt)

Wat voor adapter gebruik je? De originele van Roland of een goedkope van de elektronicaboer om de hoek? De SH-101, TB-303 en TR-606 zijn erg gevoelig voor storingen die via de adapter het apparaat binnenkomen. Gebruik daarom de originele adapter of anders een gestabiliseerde adapter van de elektronicaboer. Ze zijn duurder, maar je bent wel van je brom af. :)

Origineel geplaatst door Boemtsjak
Wat voor adapter gebruik je? De originele van Roland of een goedkope van de elektronicaboer om de hoek? De SH-101, TB-303 en TR-606 zijn erg gevoelig voor storingen die via de adapter het apparaat binnenkomen. Gebruik daarom de originele adapter of anders een gestabiliseerde adapter van de elektronicaboer. Ze zijn duurder, maar je bent wel van je brom af. :)

zal ik eens proberen. het probleem is dat de voor-vorige eigenaar heeft geprobeerd er een audio input op te zetten, maar dat zo vuil heeft gedaan dat die input niet werkt en de noise slider ook niet meer. ik weet niet genoeg van de techniek daarbinnen om te zien of die poging tot modden nog aan andere dingen schade heeft toegebracht en of de brom daar niet vandaan komt... de onderkant van mijn sh101 zit er met 3 schroefjes aan en de binnenkant van de bodemplaat is helemaal verroest. ik denk niet dat ik wil weten wat die al allemaal heeft meegemaakt...

de enige reden dat ik hem gekocht heb is dat hij in een package deal zat, waarvan ik de rest heb geruild tegen een microwave I v.2.
de mint condition microwave mét alle manuals + die sh101 hebben me samen 300 euro gekost. er zijn slechtere deals... dwz, als er niet teveel kosten aan die sh101 zijn.

bedankt voor de tip in ieder geval!

Back