a5000 en Bzone

Mystahr

Ingeburgerd
Heeft er hier iemand ervaring met het library programma Bzone gemaakt voor de Yamaha A5000.

en zijn er ook nog andere programma's die via midi met de A5000 kunnen communiceren.

Eigenlijk staat 'ie nou stof te happen en da's zwaar zonde

Bzone is toch nog steeds gratis?

Er is ook een Bzone mailinglist. KIjk eens op de site zou ik zeggen...

De editor heb ik ook geprobeerd. Bij de Ax000 sampler zit ook een tools CD met XGworks.
Daar zit ook een editor bij voor de sampler.
Maar ondertussen heb ik de sampler helemaal door en wil ik niet eens een software editor meer.
Het is even doorbijten maar de moeite waard als je de menustructuur etc. doorhebt.

-C-

he meneer c 738 wil je eens de bug checken die ik heb geplaatst (nieuwe yamaha bug ontdekt)

Origineel geplaatst door C738
De editor heb ik ook geprobeerd. Bij de Ax000 sampler zit ook een tools CD met XGworks.
Daar zit ook een editor bij voor de sampler.
Maar ondertussen heb ik de sampler helemaal door en wil ik niet eens een software editor meer.
Het is even doorbijten maar de moeite waard als je de menustructuur etc. doorhebt.

-C-

Hee C738, ik heb een A3000 2dehands gekocht en heb hier geen CDtje bij gekregen, wat kun je met die editor die er op staat doen? Ik vind het nog steeds moeilijk om met de A3000 om te gaan, gebruik hem ook bijna nooit dus tja.... Maar die editor klinkt interessant!

Mzzl!

Origineel geplaatst door Mostatic
RTFM ! 8o) ;)

Jaja, maar in de handleiding wordt niks gezegd over een software editor... of toch wel? Ik ben op mijn werk en kan het nu niet checken maar er staat mij niks van bij!

Dat ik het een moelijk apparaat vind is natuurlijk ook mijn eigen schuld. Oefening baart kunst (en kinderen, maar dat is een ander verhaal ;) ) Als ik een idee heb dan wil ik het snel vastleggen voordat mijn interne geheugen weer een vastloper heeft (ja mijn brein draait nog op windows 3.1) En dan pak ik niet de A3000, dus tja.... eigen schuld...

Daarom vroeg ik me af hoe die editor op de PC werkt!

Je geheugen loopt vast? Misschien ander geheugen er in knallen! Als geprobeerd?

Die Bzone heb ik overigens een keer gebruikt, kan soms handig zijn.

Origineel geplaatst door Mostatic
Je geheugen loopt vast? Misschien ander geheugen er in knallen! Als geprobeerd?

Die Bzone heb ik overigens een keer gebruikt, kan soms handig zijn.

Haha, weet jij een bedrijf waar ik nieuwe hersenen kan kopen?? Gebruikt zou ook goed zijn, als ze maar niet zo aangetast zijn! Oja en ik ben links, dus het moeten linkse hersenen zijn :D :D :D

Back