Ik denk dat 'n (tweedehands) Eurorack module kopen en een paar maandjes later verkopen ook niet veel hoeft te kosten, als je puur naar afschrijving & verzendkosten kijkt. Het verschil tussen nieuw en tweedehands is zo'n 20% afschrijving, maar daarna maakt het niet zoveel meer uit, zolang de module nog netjes is natuurlijk. Moet je wel natuurlijk de juiste module kunnen vinden, maar ja - dat is altijd een kwestie van vraag en aanbod.
Een 'verhuur' bedrijf beginnen lijkt me best lastig vanwege de technische gevoeligheid van veel Euro spul (even niet op de rode draad gelet... magische rook!

) en het feit dat de markt wordt beheerst door lastig te krijgen 'hype' modules waar eerst veel vraag naar is en daarna stukken minder.
Maar goed, uitproberen 'bij de buurman' is ook altijd leuk. Op meetings zo effe uit de losse pols wel wat lastiger, zeker als het gaat om complexere modules als sequencers, logic of multifunctionals. Nou ja, een kick module, dat lukt nog wel...
Ik heb inmiddels wel een aantal modules in de 'slettenpool', het kastje waar alle modules hangen die niet meer in de main case mogen, maar waarvoor ik te bedonderd / sentimenteel ben om ze te verkopen. Dingen die wel in aanmerking komen voor een fijn 'buitenechtelijk' avontuurtje. Hebben jullie nou ook zo'n kast / lade / verhuisdoos, en wat zit erin?