niet echt nieuw... maar toch!

divi

Ouwe rot
hallo allen!

ik ben al een hele tijd sporadisch op het forum, maar meestal om wat info op te zoeken, en niet echt actief.
nu merk k dat k veel frequenter aan het posten ga, dus leek het mij tijd voor een deftige intro...

ik ben een belgische student, in utrecht. academie voor digitale communicatie (HvU).
mijn muzikale voorkeur gaat van hard-tek over tech-house en electro, naar softe funky house.
en dit vertaald zich in mijn 'producties'.
heb n hekel aan trance, hardstyle, gabber en aanverwanten, maar ieder zn ding nietwaar!

mn gearlist kan je in mn signature lezen.
ben een grote Fruityloops fan! gebruiksvriendelijker en makkelijker kan het niet...
vergrijp me ook wel is aan een Kjoebéésje hier en daar.

groet!

kijk es an kwa muziek smaak liggen we op 1 lijn .. alleen fruity gebruik ik als minder . ben nu bezig met ableton in combinatie met live gear op sync :)

WELKOM :)

gr mis

Hey, welkom hier !

:doei:

Welkom

gr. Mario

welkom home :doei: :peukie: :biertje:

welkom, leuk dat je je toch nog even introduceert. heb ik nieteens gedaan (OOOOOOOOOOOH!!)

Origineel geplaatst door divi
studiegenoot? hvu? adc? serious?
jups, eerstejaars...eerste tentamenweek...huilen met de pet op...=(

Origineel geplaatst door divi
ach tentamens! ben 4e jaars, vond t 1e jaar echt een lachertje!8)
de rest ook trouwens...:D
tja t is voor mij weer erg wennen om te leren na 3 jaar fulltime werken...maar op zich is 't niet vervelend ofzo, wel gezellig :biertje:

maar goed, als ik een vlaams accent voorbij hoor komen dan spreek ik je wel ff aan :D

Welkóóóm!
mickey.gif

Back