• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Synth modules etc.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Matthiola

Stamgast
Ik heb recentelijk wat nieuwe spulletjes aangeschaft voor m'n homestudio en nu diverse apparatuur over die ik niet meer gebruik.

Roland XV5080, 1250,=. Absoluut nieuw, eerste eigenaar en met alles er op en d'r an. Zelfs de doos heb ik nog. Bon aanwezig. Ik denk een jaartje oud ofzo.

SRX01 Dyn. drums card. ook al nieuw gekocht, maar nu wel zo'n beetje op al m'n producties gebruikt. Tijd voor iets nieuws: 150,=. Met doosje en handleiding.

Korg EXB-PCM03 Future Loop Construction, met software: 125,= of ruilen voor een EXB-PCM01.

Yamaha FS1r, nog steeds te koop. In uitstekende staat met alle handleidingen. Okay, voor 400 doe ik 'm ook wel weg...

Lexicon MPX-1: fantastisch fx unit in zeer goeie staat. Gaat weg omdat ik net een fraaie pcm90 op de kop heb getikt. Mag weg voor 500,=.

Ik heb ook nog een zgan Quiklok WS550 keyboard/workstation stand met ws562/z727 opzetstuk voor tweede keyboard. Combinatie was nieuw meer dan 200 euro. Mag weg voor 125,=.

Peter
06 21524421

Ik ben ook op zoek naar een Korg CX3 in goeie staat (het nieuwe model). Wil evt. ruilen (voor bijv. de xv5080)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back