[Off Topic] Ik zie dat er al wat mensen de track hebben gedownload. Sommigen is dat kennelijk niet in 1 maal gelukt. Ik zie dit wel vaker gebeuren bij downloads maar kunnen jullie ff aangeven wat er mis ging? De track hoort ca. 2 minuten lang te zijn en is 2,4 M groot.
[/Off Topic]
Ja, inderdaad kort. Das jammer. En vanwege de korte duur is zo'n
break halverwege eigelijk niet helemaal op z'n plaats. Ook komt die net iets te vroeg.
Maar dat heb je waarschijnlijk express gedaan.
Wat ik hoor is klinkt wel goed, alleen mag het dus wel effe doorgaan en dan nog een melodie
of string toevoegen.
Ik ben nog niet helemaal tevreden met de klank van die beats. Ze zijn opzettelijk vervormd in de hoop dat ze wat ruiger zouden gaan klinken, maar het gevolg is dat als je ze hard afspeelt het niet echt aangenaam is om er naar te luisteren. Ja en die melodie moet nog komen. De break is er maar alvast ingezet om 'm niet te vergeten. Als geheel wordt het nog wel langer.
Nou dat ritme Jos, dat zit wel goed zou ik zeggen. Het is een lekker electro-tech beat. Volgens mij gebruik je ook je vocoder erin..
Maar eh. nu het uitwerken nog he?
Nope, NOG geen vocoder gebruikt. Komt geheid nog wel. Ik ben momenteel namelijk mijn 31 terts-band vocoder in een VST-versie aan het omzetten (de eerste versie loopt al in logic) en daarna ....
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.