Elektro trackje

zaphod

Stamgast
'k heb sinds lang ook weer eens wat gemaakt.
Het is wat aan de korte kant, maar het is dan ook een experimentje.

Het klinkt zoals het heet en v.v.: damaged

Strip de extentie er ff af, dan issie makkelijker afspeelbaar.

He maar dat klinkt elektronisch!

Kon je weer niet van je Sirius afblijven.

[Off Topic] Ik zie dat er al wat mensen de track hebben gedownload. Sommigen is dat kennelijk niet in 1 maal gelukt. Ik zie dit wel vaker gebeuren bij downloads maar kunnen jullie ff aangeven wat er mis ging? De track hoort ca. 2 minuten lang te zijn en is 2,4 M groot.
[/Off Topic]

Laatst gewijzigd:
Ja, inderdaad kort. Das jammer. En vanwege de korte duur is zo'n
break halverwege eigelijk niet helemaal op z'n plaats. Ook komt die net iets te vroeg.
Maar dat heb je waarschijnlijk express gedaan.
Wat ik hoor is klinkt wel goed, alleen mag het dus wel effe doorgaan en dan nog een melodie
of string toevoegen.

Ik ben nog niet helemaal tevreden met de klank van die beats. Ze zijn opzettelijk vervormd in de hoop dat ze wat ruiger zouden gaan klinken, maar het gevolg is dat als je ze hard afspeelt het niet echt aangenaam is om er naar te luisteren. Ja en die melodie moet nog komen. De break is er maar alvast ingezet om 'm niet te vergeten. Als geheel wordt het nog wel langer.

Laatst gewijzigd:
Hey ik zie je track nu pas!

Nou dat ritme Jos, dat zit wel goed zou ik zeggen. Het is een lekker electro-tech beat. Volgens mij gebruik je ook je vocoder erin..
Maar eh. nu het uitwerken nog he?

Cool
Arv

Nope, NOG geen vocoder gebruikt. Komt geheid nog wel. Ik ben momenteel namelijk mijn 31 terts-band vocoder in een VST-versie aan het omzetten (de eerste versie loopt al in logic) en daarna ....

Hmmm, het lijkt wel of'tie clipt..... maar denk dat dat meer de geluiden zijn die je gebruikt hebt...

Gaaf soundje in dat tweede deel, maar veels en veels te kort.....en in een langere versie zou die break zeker op zijn plaats zijn....

Op zich mooie kale electro die ik wel kan waarderen....

Oke, oke oke.

Als het met het VST programmeren ff niet op wil schieten, zal ik me aan een langere versie wagen.

Of 'tie clipt? Kijk maar eens naar de golfjes, dan zie je iets wat je waarschijnlijk nog niet vaak eerder hebt gezien. Dat verklaart ook de klank.

Bedankt voor de opmerkingen allemaal!

Back