Minimale Acid geFilterd

cloudman

ex nihilo creatum ens
Dag mensen allemaal. Het is een tijdje geleden dat jullie nog van me hoorden, maar ik leef dus nog (een klein beetje).
anyway, ondertussen heb ik nog eens een trackje gemaakt.
Ik heb wel nog een lange weg te bewandelen, en niet alle kick samples deugen echt, maar...
ik heb wel plezier beleeft aan het maken van dit dingetje.
hopelijk is het vaag een beetje te genieten voor jullie ook ;)

klik hier:

M.A.F.

awel mensen?
zijn jullie pissed op mij?
of mij beu?
of vergeten?

snif...
=(

Heej Cloudy!! Welcome back!

Helaas ken ik Uw track nie beluisteren (link werkt nie bij mij..?)

Mijn computer haat mij, en ik hem! :(

Dusssss..

8o)

leuk om daarmee wakker te worden
filter op de drums is wel ook leuk..
Tweede basje die erin komt kan wel wat beter, maar dat wordt grotendeels rechtgezet..
juist het einde, zou de track knippen juist na de 1ste kick van de nieuwe maat, boem tsi boem tsitsi boem tsi boem tsi tsi BOEM .. einde.

:okdan: anyway goe bezig! voor nen 2de of derde track is dat zeker niet smecht. neem hierbij dat et live gepingel is en dat maakt dan ook een hoop weer goed

ey Cloudy

kheb effe geluisterd naar je track maar ik mis veel tructuur. Het heeft grappige elementen maar niet speciaal, en de bassdrum komt echt niet door hier op de speakertjes, waardoor je alleen maar hoog hoort. Maar het mist ook nog het een en ander (vettere bassline enzo) en dat maakt of kraakt een track..

back to the drawingboard?

greetz
Arv

Speels gefilterde koffie met een lekker smaakje....

Goed bezig, maar meer geluiden en nog ranziger bass....

Ja de kick valt totaal in het niet hier, en het hoog is soms te erg aanwezig

Hoi beste mensen allemaal!
formidabel bedankt om de tijd te nemen even te luisteren en uw zieleroerselen er over hier neer te poten!
:okdan:

@rvooh: idd, da einde kan beter afgeknipt. en het is nie de beste track die we allemaal hoorden of zo, maar het was vrij leuk ;) om te maken toch... alhoewel ik me dus afvraag of je pingelen op de computer ook kunt jammen noemen? in ieder geval was het toch zoiets, dus ja.

@Arv: back to the drawing board indeedy ;) kmoe nog veel leren he. kheb ondertussen al veel betere drumsamples. Probleem is dat ik een paar programma's hanteerde waar standaard wel zeer slechte kicksamples inzaten en dat ik ze er gewoon liet in staan... (silly me) en dat zorgt natuurlijk voor een niet overtuigend gebonk... :s Voor de rest kun je het inderdaad nie echt gestructureerd noemen, maar da was ook nie helemaal de bedoeling :D (hoewel)

@Mystahr: thx voor het compliment! maar idd, nog verder pielen he. en andere basdrums en zo. en meer geluiden, das nog vaak mijn probleem

anyway, thx guys!!

:doei:

cloudy

Back