SayIt van analogx.com is ook wel leuk voor robot stemmetjes.
www.analogx.com als ik mij niet vergis. Free of charge.
Bye,
www.analogx.com als ik mij niet vergis. Free of charge.
Bye,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Oxy-Yan
Het voorbeeldje van "This Is Going To Make You FREAK!" doet mij veel meer aan mijn oude Amiga-speech programma denken dan aan die "DasBoot"-Atari stem. Dat amiga programma ging veel verder dan die van de ST; je kon kiezen uit wel/geen intonatie, rate/pitch "male" "female" "child" en Robot geloof ik. Met name de Robot was realistisch :confused:
Dat amigaprogramma zat overigens bij de standaard Workbench/AmigaDOS disks........nog geen 1 megabyte voor een volledig besturingsprogramma en software! Kunnen ze nog wat van leren bij microsoft
Iedere keer als het programma startte, hoorde je de computer tegen je zeggen "Please, type what you want me to say?"![]()
Volgensmij is het dus een amiga geweest die gebruikt is bij dit nummer.

Origineel geplaatst door dextah
Speak & Spell Texas instruments
Jongens toch !

al geloof ik niet dat dat precies het proggie is dat jij bedoelde..Origineel geplaatst door cadra
oh en oxy, de stem uit das boot is gemaakt met dat atari progje dat fuse eerder postteal geloof ik niet dat dat precies het proggie is dat jij bedoelde..

Origineel geplaatst door cadra
ja eh, ik heb het niet bedacht... maar volgens mij zijn die pads gewoon ook gesampled, dus ok, laten we het houden op een "relatief eenvoudige sampler" en een bizarro voice-o-matic device![]()
Origineel geplaatst door fuse
En die speak en spell is nu toch een collectersitem geworden?

Origineel geplaatst door Arv
Nou daar geloof ik nix van want ik herken toch echt hele mooie synth pads etc. Dus het klinkt me een beetje als broodje aap verhaal.. Of je moet meer bewijs hebben![]()

)Origineel geplaatst door fuse
Is Speak en spell ook geen Depeche Mode nummer?
correct! ...gewoon rechtstreeks een preset sound idd... zou je toch eigenlijk niet verwachten van LFO...Origineel geplaatst door olafmol
hehehe...die pad die je hoort is een standaard Kawai K1 preset![]()
SAM klinkt toch echt stukken beter dan dat Speak&Spell of zelfs Atari Speech...Origineel geplaatst door funxiun
Men neme een C=64...