dannykorrson
gebruik standaard
Ik heb laatste week een paar hele mooi custom juno 106 synths gezien op het internet. jammergenoeg zitten veel shops die dat aanbieden in verwegistan (usa etc.) dus dat is kwa verzendkosten/duur en een beetje onhandig.
Ik ben bezig mijn Juno uit elkaar te bouwen en dus vroeg ik mij af hoe goed dat zelf te doen is en of jullie daar ervaring mee hebben.
Ik zou hem heel graag wit hebben, dat is denk ik makkelijk te laten doen.
houten panelen voor aan de zijkant zaag je zo uit, dan verven en voila!
wat ik mij echter afvraag is hoe men de schrift/front layover goed reproduceren kan.
Ik heb gezien dat er wel layovers zijn op het internet, maar dan meestal in het grijs of zwart.
eventueel een HQ photo maken en dan op de computer een template maken, die als sticker laten printen?
of gewoon echt alles laten verven?
Ik ben bezig mijn Juno uit elkaar te bouwen en dus vroeg ik mij af hoe goed dat zelf te doen is en of jullie daar ervaring mee hebben.
Ik zou hem heel graag wit hebben, dat is denk ik makkelijk te laten doen.
houten panelen voor aan de zijkant zaag je zo uit, dan verven en voila!
wat ik mij echter afvraag is hoe men de schrift/front layover goed reproduceren kan.
Ik heb gezien dat er wel layovers zijn op het internet, maar dan meestal in het grijs of zwart.
eventueel een HQ photo maken en dan op de computer een template maken, die als sticker laten printen?
of gewoon echt alles laten verven?