nieuwe track

D.B.C.

Ingeburgerd

Ben een beetje aan het rotzooien geweest. Laat maar weten wat je er van vind.

Best een lekker stukkie hoor.

Ik neem aan dat die paar "valse noten" op 1:40 en 2:40 bewust zijn neergezet voor de spanning? Doen het ook goed hoor.

De "stop" (stukje stilte op ongeveer 1:00) had misschien nog met een beetje klein beetje reverb of delay gevuld kunnen worden? Is nu een beetje abrupt (naar mijn mening).

Ik neem aan dat die paar "valse noten" op 1:40 en 2:40 bewust zijn neergezet voor de spanning? Doen het ook goed hoor.

De "stop" (stukje stilte op ongeveer 1:00) had misschien nog met een beetje klein beetje reverb of delay gevuld kunnen worden? Is nu een beetje abrupt (naar mijn mening).

Bedankt voor je feedback!

Die valse noten zijn idd bewust. De stilte na 1 min ook, ik had eerst een reverb, maar toch maar weer weg gehaald.
Mijn grootste probleem was de kick. ik gebruik kleine JBL LRs305 monitors en daar kwam die lekker over, maar eenmaal op mn woonkamer set (ook JBL) was de kick te nadrukkelijk aanwezig. Ik gebruik nu een koptelefoon van senheiser hd280 pro en daar gaat het nog wel mee.

Ik probeer nog heel erg het "Masteren" onder de knie te krijgen en dan is het wel handig als je beschikt over verschillende geluidsapparatuur om te testen.

Die valse noten , neen sorry , om er spanning in te houden zijn er wel andere middelen.
uitgeverijen horen dit en haken meteen af.
maar enfin, toch succes.
mvg

Heerlijke track; mooie melodieën en alles klinkt erg strak.
Ook die stukken met 'valse noten' zijn totaal niet storend.
En dat ga je mij eens zeggen ,
Alle respect hoor
mvg

Back