MPC X besteld of ontvangen?

Bax heeft ook een rare dag.. de levertijd verandert een paar keer van 2 weken naar 4 weken en andersom.. en de prijs van 2199 naar 1899 en nu weer naar 2199 binnen dezelfde dag.. vreemd !

Tis sowieso een vreemde bizniz. Bij tonecontrol staat ie op '3 werkdagen (afh. van leverancier)'. Hoe kunnen ze het beloven, terwijl die bij bax op 4 weken staat ?!

Tone control heeft ze daadwerkelijk binnen gekregen vandaag maar ze zijn allemaal opgestuurd naar pre order klanten.. ze verwachten verderop deze week nog een levering.. vandaar die 3 dagen.

Bax kan hele andere verwachtte leverdata hebben omdat ze bijvoorbeeld als winkel later hebben besteld dan Tone control.. Ook kan er verschil zijn in afspraken met de leveranciers.. sommige winkels zijn voorkeur winkel en hebben dus betere afspraken..

Hmm...in de MPC Live topic...?
Vreemd...want ik krijg namelijk niets gevonden hierover...

Heb niet helemaal goed gelezen. Iemand had ook bij bax besteld eerder dan iemand die hem vandaag in huis krijgt. Alleen staat er niet bij waar die besteld heeft.

Laatste pagina van het mpc live topic btw.

Wel beiden uit NL

Wel...ik heb al ruim de kans kunnen nemen de MPC X van voor tot achter te kunnen ontdekken....en man wat een beest is het.

De build quality is top notch (bovenplaat van metaal, degelijke pads, fijne data dial)...en qua output is ie ook lekker aan de hete kant.

Vooralsnog dik tevreden met mijn aankoop alhoewel een half jaar erop wachten aan de iets te lange kant was.

Mochten er vragen over zijn oid. verneem ik dit graag....:)

Tof, veel plezier ermee! :okdan:

Waar ik eigenlijk wel benieuwd naar ben: heb je nou 2 GB sample-ruimte, of is dat in de praktijk minder? Ik lees wat verhalen over dat er maar effectief 700 MB gebruikt kan worden en dat zou wel jammer zijn.

Tof, veel plezier ermee! :okdan:

Waar ik eigenlijk wel benieuwd naar ben: heb je nou 2 GB sample-ruimte, of is dat in de praktijk minder? Ik lees wat verhalen over dat er maar effectief 700 MB gebruikt kan worden en dat zou wel jammer zijn.

Heb het nog niet getest in mijn situatie....maar ik ga er wel van uit dat er een portie van het geheugen gedeeld wordt met de OS.

Had namelijk op Gearslutz een post voorbij zien komen van een Akai medewerker die het toegaf dat het zo in elkaar stak.

Nou de MPC X soap gaat vrolijk door... Key Music heeft nog steeds geen levering ontvangen en geen tracking code van de leverancier. Ze hebben gebeld met de leverancier en die zegt dat ze morgen echt verstuurd zullen worden naar de winkels en dat zou betekenen dat ze er volgende week zijn.. dinsdag/woensdag. Daarna zouden ze dan verstuurd kunnen worden naar de pre order klanten. Het zijn er overigens maar 3 die ze ontvangen.

Zit ik net even te zoeken op internet naar nieuws.. zie ik een advertentie van DJ Stunter op Facebook.. dat ze er 3 hebben en dat hij nu te bestellen is. Meteen gebeld.. en ze hadden er nog 1.. Als ik hem nu bestel heb ik hem morgen in huis.. Bijna niet te geloven.

Kon mezelf niet bedwingen.. dus heb hem besteld. Voor t volle pond natuurlijk maar ik wil hem zo graag hebben. Morgen zou ik hem dus moeten kunnen uitpakken wonderbaarlijk genoeg!

Eerst zien dan geloven maar het lijkt er echt op. Ze gaven aan dat ze goede contacten hebben met deze leverancier en daardoor dus als eerste 3 kregen.. ze hadden geen pre orders uit staan. Ze zijn nu dus alweer op. Volgens hun komt er op zijn vroegst pas over 3,5 week weer een batch naar Europa.

Allemaal flink tegenstrijdig dus.. moet wel zeggen dat Key Music het wel erg netjes aanpakt. Ze antwoorden snel en zitten er bovenop. Zij balen er ook van. Ik hou mijn bestelling daar dus ook gewoon open, als die volgende week komt neem ik die alsnog en maak ik er een bekende blij mee.

Wordt vervolgd!

Je hebt nu dus 3 MPC X-en in totaal besteld? 2 in preorders bij Musicstorte en Keymusic en nu ook nog een bij DJStunter? Damn gast, jij wilt em echt graag hahaha

Haha ja Sjef.. maar die van de Music Store ga ik afzeggen.. dat heeft geen zin meer aangezien die ze op z'n vroegst de 20e verwachten.. en het ook steeds verplaatst wordt..

Op de DJ stunter website is de voorraad nu aangepast naar niet voorradig.. hun verhaal lijkt dus te kloppen.. na mijn bestelling was het meteen op.

Houd jullie op de hoogte!

Wel...ik heb al ruim de kans kunnen nemen de MPC X van voor tot achter te kunnen ontdekken....en man wat een beest is het.

De build quality is top notch (bovenplaat van metaal, degelijke pads, fijne data dial)...en qua output is ie ook lekker aan de hete kant.

Vooralsnog dik tevreden met mijn aankoop alhoewel een half jaar erop wachten aan de iets te lange kant was.

Mochten er vragen over zijn oid. verneem ik dit graag....:)

Gaaf Rodman, ik ben benieuwd wat je er mee gaat bakken.
Kan je hier iets posten zodra je er iets leuks mee hebt gemaakt?

Gaaf Rodman, ik ben benieuwd wat je er mee gaat bakken.
Kan je hier iets posten zodra je er iets leuks mee hebt gemaakt?

Zal ik zeker doen als ik wat in elkaar gedraaid heb.
Vooralsnog veel ontdekken en leren...maar het blijft een kik ermee te werken...

@vanballen...congrats kerel...gaat het er eindelijk ervan gaan komen....ben benieuwd of je morgen een dik pakket aan de deur hebt staan... :okdan:

Op de website van Tone Control staat nu aangegeven dat als je hem nu bestelt voor 17:00, je hem morgen in huis hebt.. Ze hebben dus blijkbaar weer voorraad ontvangen! Wees er snel bij dus als je er eentje wilt.. wie weet klopt het.. Zou alleen wel even bellen voor de zekerheid!

Op de website van Tone Control staat nu aangegeven dat als je hem nu bestelt voor 17:00, je hem morgen in huis hebt.. Ze hebben dus blijkbaar weer voorraad ontvangen! Wees er snel bij dus als je er eentje wilt.. wie weet klopt het.. Zou alleen wel even bellen voor de zekerheid!

En...heb je em ondertussen al in ontvangst kunnen nemen...?

Back