Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja hij is er gewoon! Whiiiihoooo sta nu gewoon naar de doos te kijken en tot t openmaken dacht ik er zit vast een stel bakstenen in ofzo.. maar het is er echt eentje!
Mooi dat je hem hebt, en de stap neemt of het wat is of niet. Ben benieuwd of het wat is.
Ik wacht zelf minimaal een jaar op gebruikers ervaringen, heb zelf nog een mpc5000 welke niet veel meer gebruikt wordt. Is mij te spartaans.
Leuk man! Hoe bevalt hij? Is hij iets breder dan 19"?
Mooi hoor, goed om te horen dat je er zo enthousiast over bent! Ik heb zelf alleen een MPC500 ooit gehad, dus ik heb (gelukkig?) niet al teveel kennis van de oudere MPC's. Nog (hopelijk) 2 weekjes geduld...Bevalt echt enorm goed Smart! Nog een klap beter dan ik had verwacht.. Eerst wel even wennen vanwege wat veranderingen tov de 5K maar wat biedt dit ding een berg mogelijkheden die je met een paar knoppen bereikt..
Letterlijk binnen 1 minuut kun je een vette beat maken met simpelweg wat pre loaded samples..Dat is super om hem te leren kennen en vanaf daar ga je dan je eigen creativiteit gebruiken.. Zou het liefst 24/7 achter dat scherm zitten momenteel..
Is het touchscreen net zo responsief als bijvoorbeeld een iPad of merk je dat erop bezuinigd is?

De verkooppraatjes van Van Ballen zijn inderdaad zeer overtuigend.
Je kan zo bij Key Music gaan werken![]()
Kan je nog wel muziek maken als je zoveel mogelijkheden hebt?