• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

MPC 1000

Nomolos

deep
Na lang twijfelen is 't toch tijd dat deze kleine held naar een nieuw baasje gaat. Gebruik 'm gewoon te weinig en dat is echt zonde. Specs:

MPC 1000
jjos2xl
128 MB geheugen
80 gig HD (library)
4 gb flashcard
MPC stuff fat pads (sexy)
Wooden sides (sexy)
Power cable zit erbij
Doos (die ziet er niet meer zo goed uit als de mpc zelf) en handleiding zijn ook nog daar.
Oude pads heb ik ook nog voor je (maar die wil je niet)

't mode knopje (redelijk belangrijk) was afgebroken. Deze zit nu vast middels de dubbelzijdig tape methode. Dat werkt helemaal goed. Hij zou iets rechter kunnen zitten, maar dat is echt 't enige dat niet perfect is aan deze mpc.

Ik verstuur 'm niet. Ophalen in Rotjeknor is de enige optie, want dat verdiend ie/ze.

600 euro

evt ruilopties: Analog Rytm en over iets als een mono/poly, juno 106 of iets dergelijks wil ik altijd wel nadenken. Wel in topstaat natuurlijk.

Attachments

• DSC_0022.jpg
    DSC_0022.jpg
    350,2 KB · Bekeken: 170
  • DSC_0023.jpg
    DSC_0023.jpg
    347,1 KB · Bekeken: 145
Schop naar boven. Die prijs is trouwens een vraagprijs en staat niet vast.

Gezien de prijzen op ebay kan ik 'm nog wel omhoog knallen ook ;)

Om deze week lekker te beginnen gooi ik er een pricedrop tegenaan.

575 euro voor dit top werkende en top uitziende beest!

Koud speciaal biertje/goeie bak pleur (deze is wel warm natuurlijk) staan vanzelfsprekend klaar. En voor creatieve deals sta ik altijd open.

:koffie:
:biertje:

Back