• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Ableton Push 1 + decksaver in zeer nette staat

Studio Bones

MONOMINDED
Ableton Push 1 + decksaver in zeer nette staat
Ableton Push 1 + decksaver in zeer nette staat. Ik heb 'm twee maanden in gebruik gehad toen is 'ie in een hoek van mijn (rookvrije) studio beland omdat ik overstapte op hardware.

Komt met:
- Decksaver
- Originele verpakking
- Voeding
- Handleiding
- USB kabel

€220,- ophalen in Rottedam, of verzenden (kosten koper)

Is in zeer nette staat er is alleen 1 optisch dingetje, in mijn ogen verwaarloosbaar maar ik meld het toch maar even. Toen ik mijn studio aan het verbouwen was heb ik mijn Minitaur een paar uurtjes op de Push gezet. De zwarte rubberen pootjes van de Minitaur lijken te hebben afgegeven waardoor er een paar donkere plekjes op sommige pads zitten. Deze zijn echter alleen onder een bepaalde hoek zichtbaar en dan ook alleen wanneer de Push uitstaat (zie foto's). Zodra hij aan staat en de pads verlicht zijn is dit niet meer zichtbaar, dus daar heb je tijdens gebruik geen last van. Verder is 'ie in nieuwstaat, alle pads en encoders voelen nog als nieuw.

Attachments

• IMG_5435.jpg
    IMG_5435.jpg
    49 KB · Bekeken: 99
  • IMG_5437.jpg
    IMG_5437.jpg
    44,6 KB · Bekeken: 87
  • IMG_5433.jpg
    IMG_5433.jpg
    48 KB · Bekeken: 88
  • IMG_5438.jpg
    IMG_5438.jpg