• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Creative SoundBlaster Live! Platinum [koopje]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Fatar

Drum Pad?
Oke ik heb dus deze geluidskaart te koop nu. Het ding is 100% in orde, alleen ik wil graag een midi hub hebben zoals een AMT of een Unitor8. Ik draai Windows XP en het geluid en dergelijke krijg ik aan de praat, maar mijn nova krijg ik maar niet aan de gang. heb hier ook al een tread over gestard. Onder windows 98 werkt het wel gewoon allemaal, maar ik wil gewoon met xp blijven werken. Ik heb hem ook op marktplaats.nl staan voor rond de 100euro (heb er zelf destijds over de 500gulden voor betaald). Voor het forum maak ik er het volgende van:

Tekoop:

Prijs

50euro, excl. vezendkosten

Spec's

Midi in/out, SPdif in/out, 2x Aux in, 2x Mic in, Optical in/out, zooitje effecten op de kaart (reverb, chorus, etc) Zit een zooitje software bijgeleved (was namelijk een compleet pakket), natuurlijk zit er de Live Drive II bij. Zitten kabeltjes enzo bij. Alles netjes en nogmaals 100% in orde. Voor meer specs, gewoon ff zoeken op Google bijv.

Bieden heb geen zin trouwens, want dit is al een koopje.

oke pb me maar voor diegene die interesse hebben. Mocht je hem op willen halen ik woon in Emmen. dus vandaar dat ik zei excl. verzendkosten ;)

later pater

ow ruilen voor wat anders mag ook. als het maar met muziek apparatuur te maken heb.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back