Fatar
Drum Pad?
Oke ik heb dus deze geluidskaart te koop nu. Het ding is 100% in orde, alleen ik wil graag een midi hub hebben zoals een AMT of een Unitor8. Ik draai Windows XP en het geluid en dergelijke krijg ik aan de praat, maar mijn nova krijg ik maar niet aan de gang. heb hier ook al een tread over gestard. Onder windows 98 werkt het wel gewoon allemaal, maar ik wil gewoon met xp blijven werken. Ik heb hem ook op marktplaats.nl staan voor rond de 100euro (heb er zelf destijds over de 500gulden voor betaald). Voor het forum maak ik er het volgende van:
Tekoop:
Prijs
50euro, excl. vezendkosten
Spec's
Midi in/out, SPdif in/out, 2x Aux in, 2x Mic in, Optical in/out, zooitje effecten op de kaart (reverb, chorus, etc) Zit een zooitje software bijgeleved (was namelijk een compleet pakket), natuurlijk zit er de Live Drive II bij. Zitten kabeltjes enzo bij. Alles netjes en nogmaals 100% in orde. Voor meer specs, gewoon ff zoeken op Google bijv.
Bieden heb geen zin trouwens, want dit is al een koopje.
oke pb me maar voor diegene die interesse hebben. Mocht je hem op willen halen ik woon in Emmen. dus vandaar dat ik zei excl. verzendkosten
later pater
Tekoop:
Prijs
50euro, excl. vezendkosten
Spec's
Midi in/out, SPdif in/out, 2x Aux in, 2x Mic in, Optical in/out, zooitje effecten op de kaart (reverb, chorus, etc) Zit een zooitje software bijgeleved (was namelijk een compleet pakket), natuurlijk zit er de Live Drive II bij. Zitten kabeltjes enzo bij. Alles netjes en nogmaals 100% in orde. Voor meer specs, gewoon ff zoeken op Google bijv.
Bieden heb geen zin trouwens, want dit is al een koopje.
oke pb me maar voor diegene die interesse hebben. Mocht je hem op willen halen ik woon in Emmen. dus vandaar dat ik zei excl. verzendkosten

later pater
SOLD!