Harrewarre zijn snippets & preview demo tracks

kan je mij vertellen welke kicks hetzelfde zijn? volgens jou ?
In welke tracks?

Vergeef me Harry... allemaal, ze klinken voor mij, in mijn oren, allemaal hetzelfde.. Maar dat is niet erg, omdat ik nog veel producers ken die altijd dezelfde sounds gebruiken, maar toch epische dingen maken, probeer eens een "oomp kick" te maken ipv een "tak kick" ... succes ! :eureka:

Fijne feestdagen alvast en een gezond nieuwe jaar JAN

Dank je wel makker, is attent van je, jij ook fijne feestdagen en een gezond en productief 2018. :okdan:

Haha, die video is cool, knap gemaakt... Die kerel, niet te doen, haha, so funny :dubbel:

De snippet mag er best zijn, goed je best gedaan. 8~

Gloom.

@ Robi : Bedankt voor je mening ik heb deze track nu verder afgewerkt
@ knuffelbeer gloomer : ook bedankt voor je mening leuk te zien dat jullie hem leuk vinden geeft me impressie hoop ik
Nee de vocals was gewoon een ingeving Hardcore is soms vreemd met bepaalde uitspraken omdat bepaalde woorden mensen leuk vinden in het gabber muziek
Ik snap ook wel dat veel mensen niet er van houden dat storen
Maarja dat hoort er eenmaal bij
muziek is voor mij nooit echt persoonlijk met de vocals enz meer funn en hobby
Maar Sommige woorden vind ik idd te!! bijvoorbeeld een Hardcore track (Sterf met een gezwel in je kontgat)
Dan denk ik HUH wat is dat johhhh
https://soundcloud.com/the-earfucker/the-beautiful-experience

(Sterf met een gezwel in je kontgat)

:kont: getver..

Leuke snippet trouwens, die XTC-plaat. Benieuwd naar het eindresultaat.

XTC genomen misschien daarstraks ? :D

haha XTC nee die experimentele fase is al voorbij Jan
Ik geniet er meer van om te zien hoe een ander er op los gaat op je eigen muziek

Gzt6XmL.gif

Mmm, nee.. net als jou, vind ik deze track niet zo goed. Dat melodietje trekt de aandacht niet. Maar het kan wel wat worden als je er lang genoeg aan werkt. Succes ! :)

Heb veel goeie meningen gehad op de contest
Dus hier een andere wat iedereen graag wil
Ik ben hier totaal nieuw in deze soort style dus ik hoop dat het een goed begin is
Moet nog FX enz bij is nog lang niet af

Klinkt al heel leuk, doe zo verder..
Als je mijn muziek luistert, en het klinkt niet goed, gelieve me dat te laten weten, Harry, thanks ! :)

Back