Liedje over hamburgers

dreammer

Ouwe rot
De inspiratie voor mijn acid-gepriegel was dit keer een hamburger.. hij was erg lekker..

So nice :D track & clip

dank u..
clippie komt van archive.org als je goei zoekt vind je daar allerlei meuk wat je kan verknippen..
heb gemerkt dat die oude tekenfilmpjes redelijke strakke orkestjes eronder hebben.. in bijv reaper
kan je dan eerst reaper syncen aan dat tekenfilmpje.. als dat beetje werkt, reaper naar bpm van je liedje zetten.
je eigen liedje erin gooien.. en dan loopt je tekenfilmpje redelijk synchroon met je liedje.. beetje knippen en plakken
tadaa :D krijg je dit.. is best grappig..

Woow, deze was cool.. haha, en die video, grappig.

Kan ik hier ooit de volledige versie van downloaden ?

:okdan:

Van die tekenfilm?? ik zou niet meer weten waar die precies stond op archive.org ik heb eens een paar nachten zitten zoeken en alles wat los en vast zit gedownload.. zo heb ik strippers / burlesque danseressen en een zut tekenfilmpjes gevonden.. wat als ik straks klaar ben met al me vrijdagavond acid projectjes weer aan elkaar gaat monteren.. lijkt me leuk.. uurtje ome dromer acid waar je vanalles voorbij ziet komen..
dan is beetje eind-doel..

Die durf ik je niet op korte termijn te beloven.. ze zijn express wat korter (de hele serie) omdat ik ze aan elkaar wil plakken..

dank u..
clippie komt van archive.org als je goei zoekt vind je daar allerlei meuk wat je kan verknippen..
heb gemerkt dat die oude tekenfilmpjes redelijke strakke orkestjes eronder hebben.. in bijv reaper
kan je dan eerst reaper syncen aan dat tekenfilmpje.. als dat beetje werkt, reaper naar bpm van je liedje zetten.
je eigen liedje erin gooien.. en dan loopt je tekenfilmpje redelijk synchroon met je liedje.. beetje knippen en plakken
tadaa krijg je dit.. is best grappig..

Dat ga ik eens proberen. Heb nog nooit met video in Reaper gewerkt, maar klinkt niet al te moeilijk.
Heb je track ook maar gedownload, thanx!

Back