Dirty romancing.. Deeltje zoveel in mijn electro-acid projectje..
met dansende en halfstrippende meisjes.. en eh een vrij harde instelling,
botte lyrics... dus dit zal wel ergens aan het einde komen als climax..
enjoy
Jahoor.. maar mag ik een klein beetje pret aan je vraag.. je mag 1 keer gokken.. en dan vertel ik het
je keuze is: Mijn x0xb0x, mijn tb03, of ABL3 .. bonuspret voor mij, als je vertelt waarom je voor je keuze ging..
Moeilijk te zeggen omdat er precies nog een extra filter op zit maar ABL3 gebruik ik zelf en die herken ik er niet in.
De TB03 en de xoxbox ken ik beide niet, hoewel ik wel gelezen heb dat de TB03 het dichst bij de originele TB303 komt. Na het horen van deze filmpjes:
en
werd het alleen maar moeilijker om te kiezen, ze klinken allebei naar jouw acidsound,
Tenslotte op basis van deze:
toch voor de xoxbox gekozen Surprise me
Trouwens, vorig weekend heb ik geprobeerd om een acidsound uit men EMX-1 te halen, en hoewel het niet echt echt naar een TB303 klonk, stond ik er zelf verstomd van hoe vet het "toch nog" klonk, daarna hetzelfde geprobeerd op een doepfer dark energy, en dat klonk dan weer helemaal nergens naar....
:-D hihi..
het is ABL3 in renoise, met een lading plugins waar je u tegen zegt.
de bass en synth geluidjes zijn single-cycle dingetjes van die adventurekid in de renoise sampler
en de drums komen uit de renoise sampler.
vocals is mijn eigen stem met pitchshifter en distortion via onboard geluidskaart en een speelgoed microfoon
abl3 is de enige die ik echt goed kan sequencen zoals ik in dit project voor elkaar wil krijgen.
de tb03 doet wel midi en alle knopjes. maar vind ik weer crap aansturen in renoise (is wel erg leuk met bitwig..
voor de x0xb0x mis ik degelijke geluidskaart in me laptop.. die hangt wel eens aan mengpaneel, maar nooit laptop
en mist ook midi voor de knopjes..
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.