Sea of love

Marc

Ouwe rot
Mijn laatste track met wat lo-fi piano geneuzel en andere capriolen..
Geniet of niet.

Nu een aantal keren beluisterd (dat zegt wat) en ook aan mijn vrouw laten horen... Heb je de pianopartij zelf geschreven? Óf ik ken m ergens van, óf hij ligt zo lekker in het gehoor dat ie na 5x luisteren helemaal vertrouwd voelt.

Meesterlijk stukje muziek. Je beste werk tot nu toe :halleluja

Heel gaaf gedaan Marc, echt super deze. Het heeft iets radiohead achtigs vind ik.
Enige kleine mierenneukerig puntje, ik vind de bassline net iets te clean voor de sfeer van de track. Als die iets gruiziger is past het nog beter lijkt me. Maar nog steeds een dikke 9.5 :)

Bedankt Six en tof om te lezen! De bassline zorgt inderdaad voor een wellicht wat te modern contrast in vergelijking met het 'oubollige geheel' maar was ook wel een beetje de intentie.. ik pak de 9.5 gewoon ;)

Nu een aantal keren beluisterd (dat zegt wat) en ook aan mijn vrouw laten horen... Heb je de pianopartij zelf geschreven? Óf ik ken m ergens van, óf hij ligt zo lekker in het gehoor dat ie na 5x luisteren helemaal vertrouwd voelt.

Meesterlijk stukje muziek. Je beste werk tot nu toe :halleluja

Wat leuk om te lezen man en bedankt! Ik heb de pianopartij zelf geschreven, maar het zal ongetwijfeld wel weer ergens op lijken haha.. Hoe vaak ik wel niet te horen krijg: "dat lijkt precies op 'insert random artist here" :)

Als je dit piano geneuzel leuk vind kan je wellicht ook wel mijn toekomstige lo-fi piano tape ep waarderen.. Hier is een preview:

Ook mooi, maar de track in de o.p. ligt me iets beter.

Eigenlijk hoor je voor deze muziek gewoon een echte vleugel je studio in te slepen... :-)

En nog een piano riedeltje... zo.. zal ik maar stoppen?

Hij is heel erg mooi, maakte me heel rustig. bedankt voor te sharen ! :)

Ook mooi, maar de track in de o.p. ligt me iets beter.

Eigenlijk hoor je voor deze muziek gewoon een echte vleugel je studio in te slepen... :-)
Haha, ze zien me thuis aankomen met een vleugel, maar dat zou wel tof zijn ja :)

Hij is heel erg mooi, maakte me heel rustig. bedankt voor te sharen ! :)

Geen probleem en goed om te lezen Gloomer!

Bedankt voor het luisteren en de reacties :okdan:

Back