Papercuts

SB-SIX

Ouwe rot
Het volgende projectje nadert zijn eindfase. Even kijken of het ook gewaardeerd kan worden door het sythforum commitee. Ik ben een EPtje aan het bouwen waar de tracks allemaal een stukje van een verhaal vertellen. Het stukje verhaal staat in de description van soundcloud. Samen moet het een groter verhaal worden maar weet nog niet of dat gaat lukken. Ben benieuwd of het te pruimen is:

Soudcloud embedded werkt nog niet met private links helaas...

Erg mooie ontwikkelende sounds heb je toch altijd Six! Je zou er eigenlijk beeld materiaal bij moeten hebben, want dat verdient het.. Lekker bezig man ;)

Lekkere opbouw en het blijft ook zeker boeien.
Wel mis ik op den duur iets van drums oid.
Maar heel storend is dat ook weer niet (althans niet voor mij dan).

Dank je! Ja drums is altijd weer een afweging voor me. Soms doe ik het wel en soms niet. Ik vraag me ook vaak af of we niet te vaak voor drums kiezen omdat we dat gewend zijn of denken dat het zo hoort. Ieder geval goed dat het je niet stoorde :) (ik ben er zelf ook nog niet uit hoor mbt dit vraagstuk :)

Het is zeer goed te pruimen, zeer inspiratie gevend.. Ik vond hem mooi. Ik kijk uit naar je EP. Doe zo verder, knap gedaan ! :)

Dank je Gloomer! Heb wel eens een artiest horen zeggen dat als je maar 1 persoon kan raken met je muziek, dan is het al de moeite waard. Ik vind het vanaf 0 personen al leuk, maar extra leuk als mensen beetje mee kunnen genieten ;)

Ik vind 'm ook heel sprekend. Ben benieuwd naar de rest!

Thanks dreamer, er komt spoedig meer :)

Supervet!
:halleluja
Ik verstond 'm helemaal :beard:

Top :mega:

Erg mooie ontwikkelende sounds heb je toch altijd Six! Je zou er eigenlijk beeld materiaal bij moeten hebben, want dat verdient het.. Lekker bezig man ;)

Ja ik heb een paar jaar geleden eens in een soort synthforum voor vjs gevraagd of iemand dat leuk leek om samen te werken. Samenwerken wilde ze wel daar, vanaf 300,- per minuut film ongeveer :/ Hoe doe jij dat eigenlijk?
Het lijkt me ook wel weer leuk om met een 3d pakket aan de slag te gaan (vroeger wel gedaan) maar kan qua tijd niet nog zo'n hobby ernaast hebben.

Back