• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

UniQuest VC-1 editor voor Roland VC-1 D50 kaart

MacGyverGear

midi-life crisis
Is er hier nog een Roland VC-1 eigenaar (De, inmiddels alweer vintage, uitbreidingskaart van de Roland D50 kaart voor de V-synth en VariOS module) en die de origineel bijgeleverde CD bezit?
Deze CD zat niet bij mijn VarOS systeempje wat ik ooit tweedehands kocht. Toch zou ik graag de editor nogeens willen proberen (ook al werkt ie op lage resolutie).
De andere files op de CD zijn volgens mij nog wel te downloaden maar de editor staat niet online bij Roland.
Het gaat om het CDtje in de foto hieronder.

Een image van deze CD zou mij dus kunnen helpen aan deze editor.. laat het me weten als je dit zou kunnen/willen doen. :mega:

2.jpg

Nog ff vlug voor het draadje dicht is.. message voor het nageslacht (die hier via n zoekengine stranden).
De editor doet het niet op nieuwer 64bit OS. Is waarschijnlijk voor XP ontwikkeld. Net zoals de VariOS die het ook tot XP gaat.
Vreemd want de editor voor de Varios-8, de JP8 emulatie in de VariOS werkt hier prima op een nieuwer 64 OS.
Maar goed.. de VariOS deed het toch al niet op nieuwer OS dus.. weer een extra reden om een XP machine te blijven draaien.. :D

Back