Vervoeren JP-8080

Flying Panther

Vliegend lid
Om de JP-8080 te vervoeren kan ik natuurlijk een mooi rack kopen dat gericht is op vervoer, maar deze zijn toch vrij prijzig (rond de 200 euro had ik gezien). Omdat ik verder geen rack-spullen heb en de jp niet echt diep is vroeg ik me af of er ook nog andere alternatieven zijn. m.a.w. kan ik beter een kleine flightcase kopen waar ie liggend precies inpast of toch beter een (duur) rack nemen? Of zijn er nog andere alternatieven?

Ik vind het beste alternatief, een zelf maken. MDF op maat laten zaggen, in elkaar schroeven, hoekbeschermers er op, klepje er voor met slotje klaar :) Kan je zelf nog een kleurtje op verfen.

Ik heb van MDF zelf een kistje gemaakt voor mijn mixer en Virus.
De mixer ligt horizontaal met de Virus er bijna verticaal achter/boven!!!
Beetje het model van een EMS VCS3
Als flightcase is dit volgens mij niet standaard te krijgen, dus dan maar zelf maken!!!

;)

Origineel geplaatst door Niel
In de originele verpakking met piepschuim :)

Zou ik doen tenminste ....... Ook de lichtste oplossing ......

Heb helaas geen originele verpakking... maar zelf maken had ik nog niet aan gedacht, dit is misschien wel een goede optie! Ik ga maar eens even wat aan het rekenen... kijken op wat voor een bedrag ik uitkom ;)

Een plaat mdf van 18 milimeter dik van 122*244 kost hooguit 20 euro.. dus.. kan je hoop kistjes uit maken :D

Origineel geplaatst door demian
Een plaat mdf van 18 milimeter dik van 122*244 kost hooguit 20 euro.. dus.. kan je hoop kistjes uit maken :D

Ik zou 12mm dik pakken, is stevig genoeg in combinatie met hoekstukken.
18mm kost je je rug...

Waarschijnlijk wil je je rackmachinetje vastschroeven in de zijkanten van het mdf, moet je toch minimaal 18 hebben anders splijt het als je er schroeven in draait. (wel voorboren) ga anders voor ~15 mm..

Back