Leuk maar volgens mij gaat er iets niet goed met je effecten. Het lijkt nu net of je kick en meer door een Leslie gaan, ofzo… Het nummer pant continue van links naar rechts en ik vind het persoonlijk niet prettig klinken.
Ik denk dat je track er beter van zou worden als je de phaser over één of twee geluiden zou doen ipv over alles. Zoals hij nu is, zou ik hem nooit draaien, zonder phaser of in ieder geval niet over de hele track, vind ik hem wel leuk. Jammer!
Overall best okay track maar de pannende kick is dubieus. Dit is geen gulden regel ofzo, in sommige muziekstijlen kan een kick best phasen en pannen maar in zo'n deun, nee. Wat deed je besluiten dit zo te doen? Echt benieuwd naar, geen sarcasme!
Ik vind deze track absoluut vrij saai. Niet slecht ofzo.
Heb de "strings" een beetje meer in het midden geplaatst zodat het minder van links naar rechts gaat en heb ook wat kleine veranderingen aangebracht zodat het minder "saai" klinkt. De drumgeluiden zijn iets meer naar boven getrokken qua volume. Ik weet niet zeker of de boel nu clipt, bij mij is het net op het randeke.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.