Jomox airbase of machinedrum

16 lfo's aan een track toe wijzen klinkt stoer, maar dan zijn de rest van je geluiden toch LFO-loos.....
Spectralis en machinedrum zijn zeker compleet anders, maar persoonlijk ben ik veel blijer met m'n spectralis dan ik met de machinedrum was. Klank is veel voller en de mogelijkheden/modulaties zijn erg muzikaal...

grtzzRb

dat moet je niet te letterlijk nemen, maar het kan. de spectralis heb ik nog niet beluisterd maar dat is toch niet echt een dedicated drumdoos, maar meer. Wat ik er van gehoord heb klinkt deze mooi vol en rond maar qua synth sounds klinkt het mij meestal te retro :)

Ik ben in iedergeval echt blij met de rauwe gefreakte techno sound die ik uit mn MD kan halen, ik heb al een paar keer het gevoel gehad van JA!!... en die kicks vind ik mee vallen. Eerst dacht ik ook: het klinkt toch net anders dan die 909. Ik kreeg het gevoel dat dat er ook niet echt uit te tweaken is maar als je de kicks uit die standaard kits layert kun je toch wel een dikke kicks eruit krijgen.

Matthijs

nog niemand een mpc60 of sp1200 opgeworpen? is toch best een aardig alternatief om beats te maken...

maar da's wellicht meer iets voor een appart topic.
(Mooie bak die sp1200 byzuhway)

Back