jupiter 8 vanaf 200€

Daar is niks complotterigs aan, dat is gewoon zoals het geautomatiseerde biedingsproces werkt. Je denkt toch niet dat hij binnen een minuut drie keer een bod uitbrengt? Dat kan alleen als hij ook via een sniper-tooltje biedt.

Daar is niks complotterigs aan, dat is gewoon zoals het geautomatiseerde biedingsproces werkt. Je denkt toch niet dat hij binnen een minuut drie keer een bod uitbrengt? Dat kan alleen als hij ook via een sniper-tooltje biedt.

wedden van wel, om een jupiter 8, dat ie dat doet, zonder sniper tooltje?

Hoe wou je daarover wedden zonder bewijs? Of ben je het zelf? :D
Ik hoop het niet voor je, want ik vertrouw deze advertentie voor geen cent.

ik zou m niet kunnen kopen, maar bieden kost niets. zo'n jp doet toch al iets van 7-8k of zo?

voor 5.000e nog steeds een superkoopje :) blijft ie zo.....

volgens pics is het een echte dcb-tje, als de pics dan ook echt zijn :)))

haha
ik was maar net met een tientje overboden en ik kreeg binnen een half uur ook nog een 2nd chance offer.
als dat geen fraude is, weet ik het ook niet hoor.

nog even gevraagd of ik m kon ophalen, kreeg vlot antwoord:

'Hello, I am sorry, but I am very busy. I am traveling to much and I don't want to complicate the things. I don't want to tell you to come to Italy and maybe when you arrive here, I wont be at home.'

Had hij ook een privéraket waarmee hij het binnen de 2 dagen bij je thuis geleverd kon hebben? Ik heb zo eens een Griek gehad. :)

nog even gevraagd of ik m kon ophalen, kreeg vlot antwoord:

'Hello, I am sorry, but I am very busy. I am traveling to much and I don't want to complicate the things. I don't want to tell you to come to Italy and maybe when you arrive here, I wont be at home.'

LOL, wauw, wat een enorme dildo is dat zeg. Too good to be true dus inderdaad :D

"I don't want to complicate things", da's fraai. Afijn, veilingen gecancelled.

deze persoon dacht gewoon: ik zal s kijken hoe ver het al gaat, zonder dat ik het risico loop eraan te blijven hangen (suffe jupiter) - dus ff 4040 intikken, je bent overboden, ff 4444 intikken, je bent overboden, ff 4999 intikken. dat is alles.

Misschien dacht ie nog in lire :?

bizar, mijn 2nd chance offer staat nog 7 uur open.

ik had m gisteren ook bij ebay gemeld, maar die doen niets. er is geen ebay koperbescherming van toepassing (geen paypal) dus waarom zouden zij zich druk maken? zij lijden toch geen schade.

en dus kun je nog 7 (nu 6) uur twijfelen of je de toch een gokje waagt...

;) nee, wat ik al zei - als ik m echt graag zelf had willen hebben, misschien, maar dit zou alleen om het koopje gaan. da's nog bad karma ook.

altijd mooi die sherlock holmes' en complotdenkers.

deze persoon dacht gewoon: ik zal s kijken hoe ver het al gaat, zonder dat ik het risico loop eraan te blijven hangen (suffe jupiter) - dus ff 4040 intikken, je bent overboden, ff 4444 intikken, je bent overboden, ff 4999 intikken. dat is alles.

Zo werkt ebay's automatic bidding niet.

Italianen zijn trouwens qua ebay gebeuren weinig betrouwbaar, staan bij mij standaard op de zwarte lijst. Zeker voor zoiets.

Back