Daar is niks complotterigs aan, dat is gewoon zoals het geautomatiseerde biedingsproces werkt. Je denkt toch niet dat hij binnen een minuut drie keer een bod uitbrengt? Dat kan alleen als hij ook via een sniper-tooltje biedt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Daar is niks complotterigs aan, dat is gewoon zoals het geautomatiseerde biedingsproces werkt. Je denkt toch niet dat hij binnen een minuut drie keer een bod uitbrengt? Dat kan alleen als hij ook via een sniper-tooltje biedt.

nog even gevraagd of ik m kon ophalen, kreeg vlot antwoord:
'Hello, I am sorry, but I am very busy. I am traveling to much and I don't want to complicate the things. I don't want to tell you to come to Italy and maybe when you arrive here, I wont be at home.'

deze persoon dacht gewoon: ik zal s kijken hoe ver het al gaat, zonder dat ik het risico loop eraan te blijven hangen (suffe jupiter) - dus ff 4040 intikken, je bent overboden, ff 4444 intikken, je bent overboden, ff 4999 intikken. dat is alles.

en dus kun je nog 7 (nu 6) uur twijfelen of je de toch een gokje waagt...
nee, wat ik al zei - als ik m echt graag zelf had willen hebben, misschien, maar dit zou alleen om het koopje gaan. da's nog bad karma ook.altijd mooi die sherlock holmes' en complotdenkers.
deze persoon dacht gewoon: ik zal s kijken hoe ver het al gaat, zonder dat ik het risico loop eraan te blijven hangen (suffe jupiter) - dus ff 4040 intikken, je bent overboden, ff 4444 intikken, je bent overboden, ff 4999 intikken. dat is alles.