jupiter 8 vanaf 200€

ik had ook niet automatisch geboden, gewoon ff handmatig tikken.

wat de handel met italianen betreft, ik herken je punt, maar heb gelukkig ook wel een enkele positieve ervaring. ze zijn niet allemaal hetzelfde.

in mijn eerste baantje (37 jaar geleden, werkte ik met een kerel van wie de vrouw er met een italiaan vandoor was gegaan. die was pas echt anti-italia, spaghetti en pizza waren niet te vreten, fiat was een teringauto etc etc.

Ik heb voor auto-onderdelen vorig jaar een heftige som naar een bedrijfje ten zuiden van Rome overgeschreven. Op Streetview was het een aftands loodsje met nauwelijks vitrine. Enfin, perfect recept om hooguit een paardenhoofd in je bed te vinden, maar nooit je bestelde spul.

3 dagen later het spul in huis, alles perfect.

Waarmee ik niet wil zeggen dat particulieren op ebay ook allemaal even goede ervaringen gaan zijn hoor! Voor iets van >5000€ is persoonlijk afhalen nog niet zo'n slecht idee. Hoewel synths in luchtvracht mij weer wat zenuwachtig maken. Je synth heeft dan al gevlogen nog voor het vliegtuig opgestegen is...

ik zag dat de verkoper de 2de veiling heeft beëindigd, omdat het artikel verkocht is.

zou het dan toch?

Back