(Progressive achtig ?!?) Ostrea - Speurtocht

Xclusive1983

Stamgast
https://soundcloud.com/dj-the-x-clusive/ostrea-speurtocht

Na de verhuizing naar de nieuwe studio en eindeloze jams in ableton session view toch weer eens geprobeerd een jam te arrangeren naar een volle track.

Alvast bedankt voor het luisteren.

Met muzikale groet,

Martin

Ik vind hem lekker ! Enigste minpuntje vind ik de snaredrum, maar dat is persoonlijke smaak. Met name dat bibber synthje erachter zorgt voor extra sfeer. Goeie panning ook.

Lekker hoor. Die gesiddechainde akkoorden mogen van mij nog wel een stukje dikker en ruimer. Misschien een koor eroverheen? En die lead synth zou je misschien nog minder kunnen laten soleren. Alleen de basisnoten laten spelen voor het effect. Maar verder prima :okdan:.

Erg leuk. :koffie:

Klinkt goed! Leuke geluiden, idd snare is veel te scherp voor mijn mening. Leuk om dit te luisteren echt waar ;)

Lekker man. Wat padjes zouden het helemaal af maken. Maar erg goed te pruimen.

De snare vind ik in midden van het nummer wel erg hard. Ik heb de indruk dat-ie rond 3:30 veel harder is dan bijvoorbeeld in de laatste minuut. Aan het einde vind ik 'm prima passen, in het midden trekt-ie wel erg veel aandacht.

Zal dat toch eens Goes nakijken met die snare. Mogelijk een automation die niet helemaal juist is. Nog eens controleren. Thanks voor het luisteren.

Back