[electronica] downtime

Heej..

Lekker ritme (loopje zeker?) niks mis met loopjes trouwens hoor, beter goed gejat dan slecht bedacht?

Maareh, best lekker, lekker contrast tussen die heldere beats en beetje vage strings en lage zachte bas.
Goeie sfeer creeer je. Lekker moody, beetje ala die ene van wie ik de naam ff niet meer weet.. hehe..

Enne, ik vind wel dat er een lead in mag, iets wat de melodie neer zet. Niks hoeft natuurlijk, maar het valt
me op dat je hele lekkere background muziek neer kan zetten alleen is de zanger net ff naar de wc ofzo.

niet dat dat erg is, tís maar wat je zelf in gedachten hebt, maar dit vraagt om meer.
er mag van mij een stringpartijtje bij, ik zou bijna zin krijgen om er zelf wat bij te gaan maken.

Ik hoor trouwens een zachte hoge string mee lopen, die mag van mij net iets nadrukkelijker de beat's mogen af en toe iets meer variatie hebben. extra roffeltje, 1 tel rust, etc..

verders leuk hoor !

hee... wel een relaxte track deze downtime.
hij is inderdaad erg dromerig, beetje achtergrondmuziek, maar
wel lekkere achtergrondmuziek.

Hij klinkt alleen nog wel een beetje 'stoffig'. Misschien zou een lead geluid
of nog wat spacy fx-geluiden het nummer nog wat dynamischer kunnen maken.

:okdan: GE-WEL-DIG :okdan:

Maar misschien is een break iets? ... Om dan even een totaal andere melodie naar voren te laten komen, weg te laten ebben en dan weer verder te gaan met het nummer... Is maar net wat je zelf wil natuurlijk, maar hij's zo ook al errug lekkerrr

Te wenig variatie naar m'n mening. Track bestaat uit hoofdzakelijk 3 akkoorden, de eerste 3 minuten klinken bijna rats hetzelfde, komt te traag op gang, hetzelfde loopje dat altijd maar opnieuw herhaald wordt. Wel een goed stuk om verder op te borduren. Mits wat meer afwisseling kan het wel misschien iets worden. Maar natuurlijk baart oefening kunst !

Toppertje Fuse!!
Kan zo op een Cafe Del Mar cd, en dat meen ik!
Ik had mijn bureaustoel in ligstand, en liet de klanken
even over me heen kabbelen, super, meer van dit!!!

Michael.

Het klinkt relaxt, maar vind dat t toch wat erg lang doorloopt op t zelfde spoor.

Zeemeeuwgeluiden misschien iets? :D

Ik vind 't begin ERG mooi, heel spannend. Mooie akkoorden. Daar waar het extra clapje erin komt mogen de chords wel effe weg vind ik, da's spannender. En later misschien een breakje met alleen beats (die zijn namelijk heel goed!!!)...
Nog een tikje variatie en dan is ie af wat mij betreft. Is het beetje extra werk zeker waard!

Jasper

Goed, ook qua productie. Het is wel erg lineair in opbouw, vooral de ritmelaag blijft qua karakter vrijwel hetzelfde. Er mist nog een laag, een geluid/melodie/sfeer naar mijn mening.

Back