Dj Dilago en Ranger - Dakkonijnen

Dilago

Ouwe rot
Ben een samenwerking aangegaan met Ranger en heb de microfoon ook weer eens opgepakt.

Deze track is in voor mij een razendsnel tempo gemaakt en dat is even wennen. Eigenlijk wou ik het einde nog even verfraaien maar ergens vind ik het ook wel kloppen, wat jullie?

Attachments

• dj dilago en ranger - dakkonijnen.mp3
    3 MB · Bekeken: 78
Klinkt lekker oldschool, tof underground sfeertje qua sound. Toffe scratches..

wel verwarrend dat er nog een DiLago is ;-)

Ja, dat had je bij het registreren in 2009 wel gemerkt, vandaar dat je je rdilago hebt genoemd. ;)

gebruikte toedertijd ook DJ di Lago ;-) maar dat DJ gebeuren heb ik al afgezworen
en nog bij elkaar in de buurt ook...... succes met de track

2e stem funkt, die hangt lekker in de beat. Alleen de s-en zijn een beetje heftig her en der
de 1e loopt qua timing een beetje vooruit of zo, flowt net niet lekker met beat wat mij betreft

Bedankt voor de leuke reacties! De kritieken op mijn flow herken ik niet - als er wat over mijn Friese accent was gezegd zou ik dat snappen - maar de timing klopt hoor, en ik ben drummer dus kan ik het weten! :D

@ Mac, ik ben groot fan van Fear of a Black Planet dus top dat het je wat aan PE doet denken!

Hoe kom je eigenlijk bij het woord Dakkonijn?
Hier in Utrecht kennen we alleen Dakhazen en in Belgiƫ hebben ze Waterkonijnen wat we hier weer Muskusrtatten noemen maar Dakkonijn heb ik nooit van gehoord

Door het woord Dakhaas, maar haas rijmt niet op Alphen a/d Rijn. Zodoende kwam ik er op.

Back