Vies gewoon, zo'n commercieel nummer gemaakt :D

echt een goed nr.

maar even iets anders: al die sterretjes bij de tracks, hoe is dat mogelijk? ik heb al gekeken, en bij sommigen geen nieuwe berichten en toch sterretjes. rara, hoe kan dat..is het ster spook bezig/.

Absoluut niet mijn stijl, maar..... gooi er wat betere vocals/stemmetjes in en binnenhalen die poen!!! :peukie:

Ik heb enkele commentaren gelezen waarin men sprak over een boutnummer, ik kan een ding zeggen:
ik heb zelden zo lekker gebout als op dit nummer!!:okdan:

Maar even zo goed wel een lekkere knaller!!!

Origineel geplaatst door Mastermind NRG
Echt bedankt voor de reacties!
Jullie zijn echt toffe lui weet je dat? :)

Ik ben nu bezig met een niet-zo-commerciele remix waar jullie van zullen smullen!

waar blijft de niet-zo-commerciele remix??? :) ben benieuwd!

Ik wil niet veel zeggen... van dit nummer kun je wel eten! Je kunt wel een bliep-bla-tik-tak zwijmelnummer maken (gebeurt zo veel, iemand bliept wat raak en ja het kan zo op een verzamelaar, deze steekt wat meer uit). Ik ben meer van iets waar ik melodieen in herken. Wel een beetje Pinokkio-melodie, maar die was goed voor platina.

Respect! De juiste clichés op het juiste moment! Je weet genoeg van melodie en akkoorden om iets in elkaar te schroeven.

Enne... misschien handig om alle text tags in de MP3 file in te vullen, zoals de URL van je homepage etc, dat is een vrij gemakkelijke manier van watermerken. Zet er ook in (desnoods in lyrics veld) aan welke groep je het gepubliceerd hebt, zoals nu synthforum. Zo kun je alter achterhalen met Kazaa (of zo) welk kanaal e meeste afzet vindt.

In XP kun je met de rechtermuisknop via properties->summary alle verlden invullen (er op klikken en F2). Kan nooit kwaad!

hierbij de review van RB-sound, DJ in de Bobo's saloon, Uitgeest

hierbij de review van RB-sound, DJ in de Bobo's saloon, Uitgeest

Klinkt lekker,

Alleen de clap klinkt te aggressief..(beetje hardcore gehalte) past niet echt bij dit nummer..
Verder erg leuk deuntje..nog wat goeie samples erin en een extended versie en hij kan hem opsturen naar verschillende labels (rhytm, midtown etc..)

Heheh, kan 'm ff nog niet luisteren...
maar uh, comercieel nummertje maken is nix mis mee!
Ik ben er ook mee bezig... ach ja, misschien een keer een hitje...
dat wil toch iedereen... (onee, 98% van de forummers niet, die doen het
alleen maar voor de lol...)

;)

Werd door je aankondiging wel nieuwsgierig naar wat voor soort je muziek normaal gesproken dan maakt. Ben dus even op je FTP site gaan luisteren. Het is toch allemaal commercieel georienteerde trance die je maakt? Ik begrijp je eigen negatieve aankondiging niet van dit nummer. Je maakt niet anders. Niks mis mee overigens, begrijp me niet verkeerd.

Back