Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door boestaman
Hello,
Door een verhuizing naar Rotterdam, ben ik opzoek naar een studio-ruimte/ atelier.
Wie o wie kan mij daarbij helpen ? Adressen, tips alles is welkom.
Alvast bedankt
![]()
Origineel geplaatst door Prismatex
zag vorige week een briefje hangen naast Rotown voor een studioruimte. check het daar eens! Zit je behoorlijk relaxed: lekker centraal en zo.
Succes![]()

zag vorige week een briefje hangen naast Rotown voor een studioruimte. check het daar eens! Zit je behoorlijk relaxed: lekker centraal en zo.
Succes![]()
Succes![]()
Origineel geplaatst door falafelbiels
Krij je ech geen spijt van...![]()
doenOrigineel geplaatst door demian
een tip, neem een inboedel verzekering. zo veilig is de nieuwe binneweg eendrachtsplein niet. ik kan het weten, ik woon er vlakbij.
bibi
, dus echt bang ben ik nietPS. Ik zit in Kralingen...Origineel geplaatst door Imipolex
Hee, welkom in rotterdam! Woon er net twee jaar. Misschien moeten we eens een forum-meeting organiseren hier ergens.
Succes![]()
Origineel geplaatst door Imipolex
Hee, welkom in rotterdam! Woon er net twee jaar. Misschien moeten we eens een forum-meeting organiseren hier ergens.