gezocht studio ruimte rotterdam

boestaman

Stamgast
Hello,

Door een verhuizing naar Rotterdam, ben ik opzoek naar een studio-ruimte/ atelier.

Wie o wie kan mij daarbij helpen ? Adressen, tips alles is welkom.

Alvast bedankt

:okdan:

Re: gezocht studio ruimte rotterdam

Origineel geplaatst door boestaman
Hello,

Door een verhuizing naar Rotterdam, ben ik opzoek naar een studio-ruimte/ atelier.

Wie o wie kan mij daarbij helpen ? Adressen, tips alles is welkom.

Alvast bedankt

:okdan:

he boesta,

ben je al verhuist???

zag vorige week een briefje hangen naast Rotown voor een studioruimte. check het daar eens! Zit je behoorlijk relaxed: lekker centraal en zo.

Succes;)

Origineel geplaatst door Prismatex
zag vorige week een briefje hangen naast Rotown voor een studioruimte. check het daar eens! Zit je behoorlijk relaxed: lekker centraal en zo.

Succes;)

Oke thanx, ga het morgen ff checken:yamaha:

Succes;)

een tip, neem een inboedel verzekering. zo veilig is de nieuwe binneweg eendrachtsplein niet. ik kan het weten, ik woon er vlakbij.

bibi

Succes;)

Weet je ook nog waar je dat briefje zag hangen ? Ik heb namelijk vandaag rotown gebeld en die wisten van niks.

Ga vanavond kijken namelijk.

Origineel geplaatst door demian
een tip, neem een inboedel verzekering. zo veilig is de nieuwe binneweg eendrachtsplein niet. ik kan het weten, ik woon er vlakbij.

bibi

Ga ik ook doen. Maar mijn studio wordt net Fort Knox :smeris: , dus echt bang ben ik niet

Hee, welkom in rotterdam! Woon er net twee jaar. Misschien moeten we eens een forum-meeting organiseren hier ergens.

Origineel geplaatst door Imipolex
Hee, welkom in rotterdam! Woon er net twee jaar. Misschien moeten we eens een forum-meeting organiseren hier ergens.
PS. Ik zit in Kralingen...
Enne, m'n werk hiero zit in een voormalige bank, en de kluis is dus al Fort Knox, letterlijk, moet je zien om te geloven... we zaten te denken dat het wel een leuke plek was om iets te organiseren, en ik denk steeds, man, wat een ongeloofelijke studio zou dit kunnen zijn. Ik zou er gaan oefenen met een bandje en dat was okee met de Baas-Man hier, dus.. Helaas ging het bandje niet door. Drumstel staat er nog. Anyone geinterresseerd, ik zou zeggen, kom eens kijken. Verhuren kan ik het je niet, helaas. Maar misschien incidenteel iets leuks doen kan wel.
PB voor adres enzo.
Right!
PS de galm daar beneden is ook helemaal te gek.

Succes;)

Hmm ik ben vandaag naar rotown geweest. Ik zag alleen maar een ruimte die je moest delen met art-director een designer en nog iemand.

Ik denk niet echt dat ze er blij mee zullen zijn als de hele dag dezelfde loop moeten horen.

Toch bedankt voor tip.

Meer tips zijn welkom

Origineel geplaatst door Imipolex

Lijkt me leuk.

Zodra ik in Rotterdam woon, laat ik het wel ff weten

ah ..... volgens mij bedoelde hij echt naast rotown
oftewel basic beat
daar zat namelijk een winkeltje van een goede kennis van mij
en die gaat weg of is al weg

zou me niks verbazen ...
ik zou alleen voor die huurprijs misschien ergens anders gaan zitten

ik ben trouwens zelf ook opzoek
maar dat stel ik nog effe uit ... eerst een goede mischpult hebben :W

Een Rotterdammeeting? Goed plan! waar en wanneer?

Ik heb onlangs in 1 van mijn kamers in huis een studio laten bouwen..........de timmerman die dit heeft bewerkstelligd vroeg ongeveer 500 euro loon en het hok koste aan materiaal zon 1000 euro..............idee?

Impolex................is dat de lex van Brenda? zit je nog steeds in het Adhoc bank pand?

Groeten,

Da CaMeL

ff serieus.............zo'n meeting lijkt me cool, wie organiseerd er mee?

Nee, sorry, ik ken geen Brenda, maar als je er nog een over hebt...
En met bank bedoel ik ook Bank. Is Groot.
Maar zo'n meeting, dat zie ik er wel van komen dus.

Oh okay, maar zit je wel daaro op die hoek zegmaar, bij de subway............nah laat ik er niet omheen draaien.........dat ABN pand?

Back