gezocht studio ruimte rotterdam

Origineel geplaatst door camiel
Oh okay, maar zit je wel daaro op die hoek zegmaar, bij de subway............nah laat ik er niet omheen draaien.........dat ABN pand?

Dat is wel een relaxed pand om een studio te hebben, daar wil ik ook wel een studio, hop Delfshaven metro in, hop voorschoterlaan metro uit :D

Nee. Okee: voormalige spaarbank aan de botersloot, achter de Binnenrotte, vlakbij de Bieb...Blaak

Anyone geinterresseerd, ik zou zeggen, kom eens kijken. Verhuren kan ik het je niet, helaas. Maar misschien incidenteel iets leuks doen kan wel.
PB voor adres enzo.
Right!
PS de galm daar beneden is ook helemaal te gek. [/B][/QUOTE]

Lijkt me lachen. Woon daar ongeveer 600 meter vandaan dus hoef ook niet zo te slepen.

Origineel geplaatst door Prismatex
Anyone geinterresseerd, ik zou zeggen, kom eens kijken. Verhuren kan ik het je niet, helaas. Maar misschien incidenteel iets leuks doen kan wel.
PB voor adres enzo.
Right!
PS de galm daar beneden is ook helemaal te gek.

Lijkt me lachen. Woon daar ongeveer 600 meter vandaan dus hoef ook niet zo te slepen. [/B][/QUOTE]

Nou ja, typisch hoor. Zo zie je maar weer.
welke kant uit? Meent? Mariniersweg?

Lijkt me ook leuk, om een meeting te houden. Maar kunnen we dat niet ergens in december doen. Dan woon ik er pas.

Kunnen jullie me
meteen een beetje wegwijs maken in Rotterdam

We hebben hier op dinsdagavonden lezingen, na afloop wordt het altijd behoorlijk gezellig in de 'bar' beneden, dus.. (bier tegen kostprijs!) Misschien de uitgelezen gelegenheid voor zo'n meeting, tenzij iemand liever iets in een weekend doet.
De laatste lezing voor de kerstvakantie is in ieder geval op 9 december.
PS het gaat over architectuur, die lezingen...

ja, das een goed plan hoor................het kan ook bij mij thuis hoor, ook geen probleem.

Hoeveel mensen vinden een SynthDamMeeting een Oh Kee idee?

Pilssie erbij.................................:biertje:

Wat hebben jullie eigenlijk voor apparatuur? bij de meeste staat nix..............

en waar draait het bij jullie op uit als je eens flink aan die knoppen gaan draaien? is het echt "Rotterdams" of gaat het alle kanten uit? zal toch wel.............

Nou ik denk dat er maar iemand wat moet gaan opzetten voor een meeting
Ik geef toe ik heb geen zin om de boel te gaan regelen ik heb genoeg andere dingen nog te regelen

Okee,
Het kan ook bij mij thuis, in Kralingen... Wat heb ik staan? Niet echt indrukwekkende zaken (behalve mijn hotrodded 606 dan!) een 101, kawai 100F, poly 800 voor de pads, een modulair wrak in aanbouw, waarin oa een MOTM 120 module, een drumsynth module, 2X paia 9730 dubbele filters+ modulator, oakley VCA/ADSR, Paia midi2cv8 (binnenkort nog een erbij) en een roland M112 module (2xOsc) , casiootje ge-circuitbend, een fender gitaar plus versterker, Jen SX1000, Spirit folio mixer, Yamaha TX16W, Casio VZ10M, Speak&Spell.
Verder hebben we hier bijv. Waterfront, RoTown, Night town, nog zowat dingen. Ken de mensen van WORM, die helaas hun pand kwijt zijn, maar nu overal elders dingen organiseren. Is ook leuk...

toch wel maf, de vraag was of er iemand een studio ruimte weet voor ons, uitkomst: een rotterdam meeting.... :confused:

Origineel geplaatst door Bosscher
toch wel maf, de vraag was of er iemand een studio ruimte weet voor ons, uitkomst: een rotterdam meeting.... :confused:

Inderdaad, maar netwerken is belangrijk in het vinden van zo iets. Toch? En bovendien ik heb hier een ruimte die eventueel gebruikt kan worden, maar dat vergt enig politiek steekspel en dus tijd, maar wie weet?

Origineel geplaatst door Samplicity
Ja, maar helaas, daar ga ik al zitten!
Wel een tegekke plek

Bastard ;) Ik hoorde dat er meerdere plekken waren in die fabriek. Weet jij er iets meer van? Ik wil je ook absoluut niet in de weg zitten. We zijn ook namelijk geen commerciele studio.

Origineel geplaatst door boestaman
Ik heb trouwens ook gehoord dat ze bezig zijn met iets in de van nelle fabriek voor studio's.

Weet iemand hier iets van ?

zat daar de now en wow niet? leuke locatie overigens... :)

nee daar zat de Now en Wow niet, wilde Tedje wel maar van Nelle niet, geloof ik.

Now en Wow gaat naar de graansilo, bij de maashaven en zat aan de Loydpier in een pakhuis.

Back