• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Opruiming! Taperecorder, pedaaltjes, e.d.

Hela!

Ik moet wat spul kwijt. Dit draadje vul ik in de loop van komende tijd aan als ik weer een dag tijd heb gehad om spullen uit te zoeken en op te ruimen.

Ik heb in elk geval te koop:

Digidesign Digi003 Rack+
8 in, 8 out Firewire interface. Uitbreidbaar met ADAT, wordclock, the lot. 8 mic pre's EN 8 line inputs. Heeft altijd in een rack gezeten maar is niet meer moeders mooiste.
Prijs: €200

EHX 8-Step Program
Leuke CV sequencer met presets, midi clock sync en nog wat andere trucjes.
Prijs: 80 euro

Weber Attenuator
Voor als je (net als ik) je synths graag door een gitaaramp knalt maar niet op vol volume wil. Een kastje voor 15 watt ampjes om tussen de output en de speaker te knopen. Handig in zolderkamerstudio's met vervelende buren
Als dit te ver van het hoofdonderwerp van het forum vandaan is haal ik 'm wel weer weg trouwens
Prijs: 60 euro

Fostex B16
16 kanaals 1/2 inch Taperecorder.
Loopwerk is goed, koppen zijn nog goed, maar moet gecalibreerd worden. Mooi geluid, al meteen veel meer karakter dan welke plugin dan ook.
Prijs: 250 euro

Allemaal te bekijken/beluisteren in De Meern (Utrecht)
Alles behalve de taperecorder kan worden verstuurd, kosten koper. Maar liever niet.

Back